NET?
Fra : Nigel

Dato : 30-05-02 22:14

Hej Gruppe ...får at vide af udbyderen at serveren understøtter ASP.NET

men med nedenstående (test.aspx):

<%@ Page Language="VB" %>
<script runat="server">
Sub Page_Load(Sender As Object, E As EventArgs)
HelloWorld.Text = "Hello World!"
End Sub
</script>

<head>
<title>ASP.NET Hello World</title>
</head>

får jeg Runtime error, hvad gør jeg galt ?

Nogel gode links til at starte på ASP.NET er velkomme :0)

thx

---

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 31-05-02 11:29

> men med nedenstående (test.aspx):

Det skulle være helt ok - der mangler et <body>-tag, men det betyder intet i
denne sammenhæng. Fejlen er m.a.o. serverens.

>Nogel gode links til at starte på ASP.NET er velkomme :0)

Kik lidt tilabge i gruppen, overgangen til .net har været oppe og vende
flere gange den sidte måned. Eller tag et kik på Jørn Andersens opsamling af
links:

http://www.marxisme.dk/test/asplinks.asp

Kim