Hvad kan "fisk" tåle ??
Fra : Is

Dato : 30-05-02 20:00

Hej, jeg er lige kommet ind i denne NG ! ikke fordi jeg er lystfisker, men
jeg kunne godt tænke mig at finde ud af hvormeget forurening der må være i
et "lille" vandhul ,( ca. 7000 m3 og 4-5 m dyb) hvis der skal kunne leve
fisk !

er der en der har et link ?

På forhånd tak !
Erik Isager

Fra : Ivan V. Nielsen

Dato : 30-05-02 21:24

Nu er forurening jo mange ting, så du bliver nok nødt til at uddybe dit
spørgsmål. Ligeledes er det også interessant hvilke fisk du tænker på

mvh ivan

Fra : Is

Dato : 30-05-02 22:06

--
Nh3 -- hvad er grænsen for hvad fisk kan tåle ?? 50 ppm, 10 ppm eller måske
0,?? ppm

ikke nogen bestemt (guldfisk) ? jeg ved ikke hvad der egner sig men der
er vel forskel på hvad fisk kan tåle, så det er måske det jeg skal gå efter
?

Erik Isager

Fra : TN

Dato : 01-06-02 12:10

Prøv dk.fritid.dyr.akvarium. der en nogle hårde akvarie-kemi gutter!

Thomas