Safri Duo igen
Fra : Katja Law

Dato : 30-05-02 15:54

Hej igen.
Tusind tak for jeres søde hilsner.
Ja, så har jeg altså været inde og se dem. ( undskyld Kaj, at jeg var så
ubetænksom, men da min søster altid er en perle tog jeg hende med). Det var
en oplevelse, som kun kan anbefales. 1½ time for fuld udblæsning og 1700
glade mennesker som, så vidt det lod sig gøre, stod og dansede, hujede og
klappede. Det var lige før taget lettede.
Safri Duo leverede et show fuld af skøn musik og livsglæde, så er man til
den slags musik bør man altså gå en og se dem.
En oplevelse jeg kan leve længe på.
Kærlig hilsen
Katja

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 30-05-02 22:05

Katja Law skrev:

>Ja, så har jeg altså været inde og se dem. ( undskyld Kaj, at jeg var så
>ubetænksom, men da min søster altid er en perle tog jeg hende med). Det var

Jaja da, men lad det ikke ske for tit.

>En oplevelse jeg kan leve længe på.

Herligt med dit friske pust Katja.

www.kajsvenningsen.dk/