Oprettelse af subdomæne i IIS fra ASP
Fra : Ukendt

Dato : 30-05-02 14:16

Nogen som kan give mig et hint ??

Win2000 - IIS5

/JH

Fra : Kim Jensen

Dato : 30-05-02 15:20

> Nogen som kan give mig et hint ??
> Win2000 - IIS5

Jeg er ikke den store ekspert ud i ADSI, men mon ikke du kan komme lidt
videre ved at kigge på:
http://www.microsoft.com/windows2000/en/advanced/iis/default.asp?url=/WINDOW
S2000/en/advanced/iis/htm/asp/asps2242.htm

Kan godt være det er et longshot, men sig ikke, at jeg ikke prøvede at
hjælpe!

mvh
Kim Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-02 09:27

> Kan godt være det er et longshot, men sig ikke, at jeg ikke prøvede at
> hjælpe!

Jeg tror faktisk det holder meget godt........ jeg kunne da lave en
liste over de nuværende sites....

Så tak for dit svar.

/JH

Fra : F.Larsen

Dato : 31-05-02 23:28

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> wrote in message

> [...]
http://www.microsoft.com/windows2000/en/advanced/iis/default.asp?url=/WINDOW
> S2000/en/advanced/iis/htm/asp/asps2242.htm

Jeg har brugt IIS Admin Object Reference til at lave et lille web system der
kan administrere Websistes i IIS:
http://www.microsoft.com/windows2000/en/server/iis/htm/asp/aore94th.htm?id=2
66

Kort fortalt, kan manipulere de samme informationer i IIS som du har adgang
til vis IIS/MMC. Du skal have fat i "hostheaderen" for at sætte subdomainer
op.

--
Flemming