Visning af låse i Oracle
Fra : Lars

Dato : 30-05-02 10:44

Da i stuen!

Er der nogle herinde som kan hjælpe mig med at finde et stykke software som
kan lave en visning af hvilke låse der i en Oracle ver. 8.XX ?
Jeg ved at Toad fra Questsoftware kan, men da visning af låse er den eneste
funktion jeg kan bruge til noget leder jeg efter et billigere stykke
software som kan dette ? (Toad koster 5-7k, og det er liiiiiiiiiiiiiiiiiige
rigeligt nok at betale for den ene funktion som jeg savner *S*)

--
/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Jan Eliasen

Dato : 30-05-02 17:11

Fra : Lars

Dato : 31-05-02 09:52

"Jan Eliasen" <jan@eliasen.dk> wrote in message
> Je gkan ikke specifikt hjælpe dig, men jeg kan anbefale tahiti.oracle.com
> som en glimrende søge-dims.
xxxxxxxx

Hej Jan eller Jan Jr. ?

Jeg vil kigge på det link, jeg takker og bukker )

Fra : Brian Madsen

Dato : 03-06-02 13:03

"Lars" <blow_me@anytime.cum> skrev i en meddelelse
> Da i stuen!
>
> (Toad koster 5-7k, og det er liiiiiiiiiiiiiiiiiige
> rigeligt nok at betale for den ene funktion som jeg savner *S*)

t.o.a.d fíndes (fandtes, i hvert fald) i en free-/share-ware version.
Mener ikke det var helt så dyrt.

Brian Madsen
(Hvis du svarer via email, fjern da "x" fra email-adressen)

Fra : oz1aky@mail.dk

Dato : 03-06-02 15:34

Jeg tror, at du skulle se lidt på viewet V$LOCK, eller du kan søge på
metalink.oracle.com; men det kræver, at du har adgang til et
CSI-nummer.
Jens

Fra : Michael Hjorth

Dato : 09-06-02 23:42

Lars wrote:

> [...]
> software som kan dette ? (Toad koster 5-7k, og det er liiiiiiiiiiiiiiiiiige
> rigeligt nok at betale for den ene funktion som jeg savner *S*)

Hvis du studerer data-dictionary views (dem med V$et_eller_andet) så vil
du relativt nemt selv kunne skrive en sql-sætning til at finde dem.

Michael.