Log på nt 4 server
Fra : morten

Dato : 29-05-02 21:45

Hvordan får jeg min linux mandrake 8.2 til at logge på min NT 4 server,
så jeg kan bruge printeren på serveren.

Mvh. Morten

Fra : Truti

Dato : 30-07-02 13:19

Det du skal er at du skal sætte dig ind i hvordan Samba virker.... Samba kan
få forskellige computere Win, Mac, Linux, Amiga til at arbejde sammen.....
Dog er dette ret tweaky at sætte op.....

tag en søger på google.com efter samba og linux ("samba"&"how to"&"linux")

Truti