Bib Lyde
Fra : Kyhl

Dato : 29-05-02 20:24

Hej Ng

Når min pcer starter siger den nogle mærkelige bib lyde som følgende: Biiiib
Bib Bib Bib
Hvad betyder det?

Hilsen Kyhl

--
Træn dine biceps.
Drik en Øl.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 29-05-02 20:44

"Kyhl" <dsl64976@vip.cybercity.dk> skrev

> Når min pcer starter siger den nogle mærkelige bib lyde som følgende:
Biiiib
> Bib Bib Bib
> Hvad betyder det?

Forudsat dit motherboard er udstyret med en Award-bios:

Intet / forkert isat grafikkort eller forkert isat / defekt ram.
Læs mere på http://www.bioscentral.com/beepcodes/awardbeep.htm

mvh
Peter

Fra : Morten

Dato : 29-05-02 22:56

> Læs mere på http://www.bioscentral.com/beepcodes/awardbeep.htm

Her kommer en til:
http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml

Mvh.
Morten

Fra : Flare

Dato : 29-05-02 21:30

> Når min pcer starter siger den nogle mærkelige bib lyde som følgende:
Biiiib

Jeg formoder din pc ikke starter op ikke? I så fald betyder det der er
problemer med en del (eller flere) af din hardware

Dette kunne fx være grafik korttet der sidder løst. Kig i din motherboard
manual. Der står hvordan du skal tolek de forskellige BIP

Anders

Fra : HowaX

Dato : 30-05-02 21:30

"Kyhl" <dsl64976@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej Ng
>
> Når min pcer starter siger den nogle mærkelige bib lyde som følgende:
Biiiib
> Bib Bib Bib
> Hvad betyder det?
Jeg ville tro det er grafik kortet eller ramene ... har selv haft det
problem engang

Fra : Keld Villadsen

Dato : 31-05-02 00:23

bip bip bip bip bipbipbip bip bipbipbip