Sammen splejsning
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 29-05-02 19:27

Hej Gruppe

Ja, nu mangler jeg lige et link til beskrivelsen af hvorledes
man sammen splejser en 4mm wire med en 10mm roblon faldline.
Jeg mener at have set en side engagn der beskrev det... men ak... hvor er
den mon nu, når man skal bruge den...

De bedste hilsner
JR

Fra : Claus Frørup

Dato : 29-05-02 21:40

Isang tao pinangalanan Jan Rasmussen nagsulat :

http://home.worldonline.dk/sejler/splejs/splejs.htm

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 29-05-02 22:29

Tak for svaret

Ja, jeg kan godt se de slutter af med at skrive "en anden vigtigt splejsning
er wire/tov, men jeg syntes ikke de demonstrerer eller forklarer den på
denne side?

Fra : Claus Frørup

Dato : 30-05-02 00:29

> [...]

>er wire/tov, men jeg syntes ikke de demonstrerer eller forklarer den på
Puds brillerne)

Der er 10 billeder med tilhørende forklaring lige under afsnittet om
øjesplejsning.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 30-05-02 17:25

Hold så op.... Hmm... lige foran snuden står det og så kan man ikke se
det... Nå, men det var jo også sent... *S*

Fra : Claus Frørup

Dato : 30-05-02 18:09

Isang tao pinangalanan Jan Rasmussen nagsulat :

>Hold så op.... Hmm... lige foran snuden står det og så kan man ikke se
>det... Nå, men det var jo også sent... *S*

Hehe.... du får dælme ikke lov til at være udkik på min båd

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 31-05-02 17:24

Tihi.... jeg er lovligt undskyldt... jeg har papirer på at jeg ikke er
skikket til udkig fra søfartsskolen

Fra : Claus Frørup

Dato : 31-05-02 18:12

Isang tao pinangalanan Jan Rasmussen nagsulat :

>Tihi.... jeg er lovligt undskyldt... jeg har papirer på at jeg ikke er
>skikket til udkig fra søfartsskolen

Hmmmmm... Kikker lige i min søfartsbog anno 1974.....
Jo, jeg var skikket til udkik