Problem efter installation af ny harddisk!
Fra : Stefan Skjerning

Dato : 29-05-02 17:33

Jeg har lige installeret en ny harddisk som primary slave (maxtor 5400 rpm,
40gb), der har givet nogle problemer.

For det første kan bios´en ikke finde den, men det kan windows godt. Jeg kan
godt bruge den inde i windows.
For det andet er mine animerede markører ikke længere animerede.
Til sidst kunne jeg godt tænke mig at vide om der er en mulighed for at få
ens ting fra papirkurven (som jeg havde slettet før jeg installerede den nye
harddisk) tilbage igen. Problemet er nemlig det at drevene har rykket et
bogstav frem (f.eks. hedder mit daværende D drev nu E drev. Derfor vil
tingene fra papirkurven ikke gendannes. Kan det problem løses?

-Håber på nogle svar, tak!

-Stefan Skjerning

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 29-05-02 22:47

hejsa
problemerne med at dine drev har flyttet sig kan nemt laves med Partition
Magic
du kan evt hente en version her: http://sling.to/fosi

Dennis