kig på ekstrabladet
Fra : Camilla Larsen

Dato : 29-05-02 17:38

Inde på ekstrabladet online kan man afgive sin stemme i en poll om man
ønsker at vide om den pels man kigger på stammer fra hund og kat
....skynd jer at være med !!

Camilla
--
Camilla

Fra : Jette

Dato : 29-05-02 17:44

"Camilla Larsen" skrev:
> Inde på ekstrabladet online kan man afgive sin stemme i en poll om man
> ønsker at vide om den pels man kigger på stammer fra hund og kat
> ...skynd jer at være med !!

Jeg løber, jeg løber...... pust støn!

Mvh. Jette

Fra : Camilla Larsen

Dato : 29-05-02 19:55

On Wed, 29 May 2002 18:44:14 +0200, "Jette" <jni@omnix.dk> wrote:

*LOLLER* måske skulle det udvides med et par løbeture rundt i
kattegården*G*

Camilla
--
Camilla

Fra : Jette

Dato : 29-05-02 20:12

"Camilla Larsen" skrev:
> *LOLLER* måske skulle det udvides med et par løbeture rundt i
> kattegården*G*

haha! Well, jeg har lidt på fornemmelsen at katteejeres gennemsnitlige
konditionsniveau måske ligger lidt under det generelle niveau

I hvert fald har jeg det selv aldeles fint med at have kæledyr, hvis
ynglingsbeskæftigelse er at ligge og snue på den solbeskinnede del af sofaen

Men jeg vil godt lige tilføje at jeg snusfornuftigt tager cyklen hver dag på
arbejde, om ikke andet fratager det min familie retten til at sige "du
sikker for meget stille foran din pc, og får ikke noget motion". Min cykel
er derfor meget værdifuld for mig *G*

Det var lige et par tanker herfra... men nu er jeg også træt.

Mvh. Jette - der vidst hellere lige må ta' sig en lille én på øj... z z z z
Z Z Z

Fra : nitsen

Dato : 29-05-02 19:31

"Camilla Larsen" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev

> Inde på ekstrabladet online kan man afgive sin stemme i en poll om man
> ønsker at vide om den pels man kigger på stammer fra hund og kat
> ...skynd jer at være med !!

Jeppe..........been there - done That §

Mvh

Anita

Fra : Birgitte

Dato : 29-05-02 21:19

Så har jeg også stemt
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Camilla Larsen" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
> Inde på ekstrabladet online kan man afgive sin stemme i en poll om man
> ønsker at vide om den pels man kigger på stammer fra hund og kat
> [...]

---
DK. True Trust