Tegneprogram til haveanlæg
Fra : Freddy Suurland

Dato : 29-05-02 16:42

Hej Gruppe

Er der nogle der kan hjælpe en ven af migmed at finde et "Havetegneprogram i
3D", ligesom man bruger feks. til køkkener, måbler og indretning.
Programmet skal helst være på dansk eller svensk.
Håber der nogle der kan hjælpe.
På forhånd tak.

/Freddy

Fra : webjensen

Dato : 25-06-02 14:00

"Freddy Suurland" <freddy@suurland.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3D", ligesom man bruger feks. til køkkener, måbler og indretning.
> Programmet skal helst være på dansk eller svensk.

http://www.individualsoftware.com/new/consumer/details/tl4.htm (ikke dansk)

og her:

http://www.gardencomposer.com.au/demo-planner-11.html

Hos de sidste ville jeg nok være en lille smule forsigtig -jeg kan ikke lide
de mange døde links.

mvh
webjensen

Fra : Freddy Suurland

Dato : 30-06-02 15:39

Tak for hjælpen - det var havd der skulle til.

/Freddy