IPX/SPX protokol i XP
Fra : Leif Mortensen

Dato : 29-05-02 16:21

Jeg har et problem med IPX protokollen i Windows XP

computer 1 kører XP
computer 2 kører ME
Begge computere har installeret alle netværksprotokoller og kommunikerer
også fint sammen under TCP/IP, men kan altså ikke fungere under IPX.
Nu er der måske nogle, der vil spørge om hvorfor jeg vil anvende den gamle
protokol, men Red Alert 2 kræver faktisk denne protokol for at køre i
internt netværk.

Nogle forslag ?

Venlig hilsen

Leif Mortensen

Fra : Brian Søgård Jensen

Dato : 31-05-02 21:53

"Leif Mortensen" <l.mortensen@privat.dk> wrote in message
> [...]
> Nu er der måske nogle, der vil spørge om hvorfor jeg vil anvende den gamle
> protokol, men Red Alert 2 kræver faktisk denne protokol for at køre i

Jeg går ud fra du har valgt den protokol der hedder 802.3, som er en
standard ingen for IPX kommunikation, på begge maskiner ?
Og så lad den automatisk vælge "id"...

Dvs. det eneste du skal ændre at sætte den til 802.3 på begge comps.. Så
burde det virke..

- Brian Søgård Jensen