Sæbebobler
Fra : Joachim Baltzer

Dato : 29-05-02 15:46

Hejsa,

Jeg har nu været ude og købe noget glycerin. Jeg fulgte opskriften på
flasken med en rimelig nøjagtighed (1 ltr. vand, 1 spsk. glycerin og 1/2 dl.
opvaskemiddel), men resultatet er ikke godt nok....hmmm....ikke brugbart: De
vil ikke rigtigt slippe "øjet" og når man så blæser til sprænger de bare...

Er der nogen der har et par fif?

/Joachim

Fra : Uffe Holst

Dato : 29-05-02 16:10

In an article of 29 May 2002 Joachim Baltzer wrote:

> [...]
> vil ikke rigtigt slippe "øjet" og når man så blæser til sprænger de bare...

En anden slags opvaskemiddel måske. Umiddelbart kunne jeg godt forestille
mig, at de ikke alle er lige gode.

--
Uffe Holst

Fra : Susanne

Dato : 29-05-02 17:35

On Wed, 29 May 2002 16:45:33 +0200, "Joachim Baltzer"
<baltzerNOSPAM@post10.tele.dk> wrote:

> [...]
>vil ikke rigtigt slippe "øjet" og når man så blæser til sprænger de bare...

Hej Joachim
Det eneste opvaskemiddel der med garanti virker til sæbebobler er YES

Rigtig god fornøjelse Susanne

Fra : hmo

Dato : 29-05-02 19:02

I min opskrift skal der 1 hel dl. opvaskemiddel. Måske virker det også for
dig??

Fra : S. B. [8000]

Dato : 01-06-02 22:10

> dl.