Mellemrum i titel-linie???
Fra : HENNING NIELSEN

Dato : 29-05-02 15:16

Jeg sidder med et javascript til at åbne cromeless windows med,
men jeg har et mindre problem.

Jeg vil gerne have indsat et par mellemrum i titel-linien til
venstre for mit navn.

Var det svært at forstå så kik lige på:
http://www.produktionen.subnet.dk her har jeg vist hvad mit
problem er.

Scriptet jeg har brugt ser så ledes ud:

*****
<head>
<script language="javaScript" type="text/javascript"
SRC="js/pz_chromeless_2.1.js"></SCRIPT>
<script>
function openIT() {
   theURL="side1.htm"
   wname ="CHROMELESSWIN"
   W=600;
   H=601;
   windowCERRARa       = "img/close_a.gif"
   windowCERRARd       = "img/close_d.gif"
   windowCERRARo       = "img/close_o.gif"
   windowNONEgrf       = "img/none.gif"
   windowCLOCK       = "img/clock.gif"
   windowREALtit      = "  Task title"
   windowTIT        = "<font face=verdana size=1> HENNING NIELSEN
   windowBORDERCOLOR    = "#000000"
   windowBORDERCOLORsel   = "#000000"
   windowTITBGCOLOR    = "#999666"
   windowTITBGCOLORsel    = "#999677"
   openchromeless(theURL, wname, W, H, windowCERRARa,
windowCERRARd, windowCERRARo, windowNONEgrf, windowCLOCK,
windowTIT, windowREALtit , windowBORDERCOLOR,
windowBORDERCOLORsel, windowTITBGCOLOR, windowTITBGCOLORsel)
}
</script>
</head>

*****

face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"
size="2"><b>&Aring;bn

*****

Jeg har selv prøvet at sætte: <spacer type=horizontal size= 40>
foran mit navn, men det virker ikke rigtigt.

Håber der er nogle der kan hjælpe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 29-05-02 15:22

HENNING NIELSEN wrote:
> Jeg vil gerne have indsat et par mellemrum i titel-linien til
> venstre for mit navn.

Ok.

> windowTIT = "<font face=verdana size=1> HENNING NIELSEN

Prøv at lave ovenstående linie om til:

windowTIT = "<span
style=\"font-family:verdana;size:8pt;padding-left:10px;\>HENNING
NIELSEN</span>";

--
Jakob Andersen

Fra : Henning Nielsen

Dato : 29-05-02 22:00

> Prøv at lave ovenstående linie om til:
>
> windowTIT = "<span

style=\"font-family:verdana;size:8pt;padding-left:10px;\>HENNING
> [...]

Jeg har nu prøvet at indsætte den nye linie, men så sker der det,
at mit navn forsvinder, X'et til at lukke vinduet forsvinder og i
stedet kommer der et slags "ur" hvor viseren står og kører rundt.

Andet sker der desværre ikke.

Fra : Henning Nielsen

Dato : 30-05-02 09:32

windowTIT = "<font face=verdana size=1>&nbsp;&nbsp;HENNING NIELSEN

Her var løsningen, der skulle bare et par &nbsp; foran mit navn.

Men ellers tak for hjælpen.

Fra : find clausen

Dato : 30-05-02 09:46

I et alm. vindue kan man blot indsætte <title>&nbsp;Henning
Virker det ikke i cromeless ?
--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 30-05-02 20:43

Henning Nielsen <hn@ofir.dk> writes:

> [...]
^
tilføj et anførelsestegn her

> [...]
> at mit navn forsvinder, X'et til at lukke vinduet forsvinder og i
> stedet kommer der et slags "ur" hvor viseren står og kører rundt.

Der er en tyrkfejl i eksemplet, der mangler et par gåseøjne efter den
anden backslash.
/L
'Faith without judgment merely degrades the spirit divine.'