overspringshandlinger...
Fra : Pia

Dato : 29-05-02 12:39

Jeg sidder her og keder mig, fordi jeg skal i gang med mit årsregnskab...

På hundegruppen har vi en icq chatgruppe, hvad med jer?

:Pia 47203697

Fra : Jette

Dato : 29-05-02 16:32

"Pia" skrev:
> Jeg sidder her og keder mig, fordi jeg skal i gang med mit årsregnskab...

Arrgh... det er da også noget at det mest kedelige man kan foretage sig ...
jeg føler med dig

> På hundegruppen har vi en icq chatgruppe, hvad med jer?

Vi har ikke (i hvert fald ikke hvad jeg ved af) en icq-gruppe, men mange har
angivet deres icq numre i profilerne, og jeg har da selv et par stykker på
min liste jeg fornøjer mig med ind i mellem

Så du kan jo altid gå på nummer-jagt i profilerne, og se om der skulle være
nogen der er online

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 29-05-02 19:45

"Jette" <jni@omnix.dk> wrote in message
> "Pia" skrev:

<klip>

> [...]
> min liste jeg fornøjer mig med ind i mellem
>
> Så du kan jo altid gå på nummer-jagt i profilerne, og se om der skulle

- og så er vi altså også nogle der hygger os med MSN Messenger i stedet for
israelerne.
Mit brugernavn dér er ernyoka@hotmail.com

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Pia

Dato : 30-05-02 10:18

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message news:ad37i2
> - og så er vi altså også nogle der hygger os med MSN Messenger i stedet
for
> israelerne.
> Mit brugernavn dér er ernyoka@hotmail.com

<G> det skulle så betyde at jeg brugte icq til hundechat, AIM til hestechat
og MSN til katte - godt jeg ikke skal have kaniner, høns og guldfisk!! :)

:Pia

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-05-02 10:38

"Pia" <ngspam@ofir.dk> writes:

> for
>
> <G> det skulle så betyde at jeg brugte icq til hundechat, AIM til hestechat
> og MSN til katte - godt jeg ikke skal have kaniner, høns og guldfisk!! :)

Ja eller bruge trillian som vist dækker det hele..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Pia

Dato : 30-05-02 10:42

> Ja eller bruge trillian som vist dækker det hele..

> Med venlig hilsen & miauu
> Henrik & Melissa
> http://misbamsen.homepage.dk

Ja, og som ikke videresender 30% af beskederne og ikke kan lave
gruppechat... Jeg har skam prøvet diverse...

:Pia

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-05-02 11:19

"Pia" <ngspam@ofir.dk> writes:

> Ja, og som ikke videresender 30% af beskederne og ikke kan lave
> gruppechat... Jeg har skam prøvet diverse...

Se det vidste jeg jo ikke noget om...
Så det var vist et dårligt forslag jeg der kom med..;-(