Jet fejl ved 2 connections
Fra : Lars Kristensen

Dato : 29-05-02 12:05

Hej NG

Jeg er i gang med at lave et søgeinterface der først søger ned i Microsoft
Indexing Service og tager det resultat (filnavne) og søger ned i en accessDB
med. Mit problem er nu at jeg får en fejl, der i følge microsoft relaterer
til %TEMP% kataloget for systembrugeren, hvilket jeg har prøvet at kigge på
uden resultat. Samme fejl fremkommer dog hvis man fjerner access DB'en, så
hvad den egentlig betyder ved jeg ikke:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open
registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x3dc Thread 0x854
DBC 0x2080974 Jet'.

/search/search.asp, line 404

Uddrag af min kode::

<--klippet noget mindre relevant kode-->

set objConn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
objConn.ConnectionString = "provider=msidxs"
objConn.Open

Set objRs = Server.CreateObject("ADODB.RecordSet")
objRs.Open SQLstr, objConn

<--klippet noget mindre relevant kode-->

objRs.close
set objRs=nothing
objConn.close
set objConn=nothing

<--klippet noget mindre relevant kode-->

strPhysicalPath = Server.MapPath("\fpdb\airimpact_doc_db.mdb")
set oConn=Server.CreateObject("ADODB.connection")
strCS = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=" & strPhysicalPath
oConn.open strCS '<- Linie 404

set oRs=Server.CreateObject("ADODB.recordset")
oRs.open sSQL, oConn

<--klippet noget mindre relevant kode-->

oRs.close
set oRs=nothing
oConn.close
set oConn=nothing

<--klippet noget mindre relevant kode-->

På en eller anden måde virker det som om den ikke når at lukke forbindelsen
ordentlig ned til indexet inden den prøver at åbne forbindelse til access
db'en. Problemet eksisterer hvis jeg kører den på vores eksterne server der
er temmelig hurtig og meget lidt presset. Hvis jeg afvikler det på min test
maskine der er en gammel 133 MHz men med ca. den samme opsætning og samme
software og patches, virker det fint.

Jeg er snart ved at opgive - nu har jeg desperat forsøgt at finde en løsning
i MEGET langtid (4dage+)
Er der mon en ude i det ganske land som har et bud på en løsning?

Mvh
Lars

Fra : Jakob Andersen

Dato : 29-05-02 12:11

Lars Kristensen wrote:
> Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

Har du kigget på:

<http://www.aspfaqs.com/aspfaqs/ShowFAQ.asp?FAQID=115>

--
Jakob Andersen

Fra : Lars Kristensen

Dato : 29-05-02 15:07

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> wrote in message

> Har du kigget på:
>
> <http://www.aspfaqs.com/aspfaqs/ShowFAQ.asp?FAQID=115>
>
> --

Hej Jakob

Det har jeg nu. Det minder meget om det jeg fandt hos MS på technet. Som jeg
skrev havde jeg fundet noget med noget %TEMP% osv, der ligner det de
beskriver i dit link. Den tur har jeg været igennem. Det jeg fandt var:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q315456

Jeg glemte selvfølgelig at skrive i mit indlæg:
Det er kun et problem der opstår når jeg afvikler et script indeholdende
kald til både Index- og AccessDB. Hvis jeg kalder en AccessDB alene eller
IndexDB'en alene, så er der ikke nogen problemer.

- Lars