hitlers hytte
Fra : hjh

Dato : 29-05-02 09:40

Først undskyld hvis det er en forkert gruppe jeg er i.
Men kan nogen fortælle hvor der kan hentes oplysninger om emnet, det er
til en opgave på gymnasiet.
Bygningen af og historie i øvrigt.
Hans Jørgen

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 29-05-02 11:45

hjh skrev:

> Men kan nogen fortælle hvor der kan hentes oplysninger om emnet

Hvilken hytte taler vi om? Det er måske Berghof ved Berchtesgaden. Søg på
www.google.com på ordene Hitler og Berghof. Så får du sikkert en masse.

T.T.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 29-05-02 16:01

On Wed, 29 May 2002 10:39:58 +0200, hjh wrote:

>Først undskyld hvis det er en forkert gruppe jeg er i.
>Men kan nogen fortælle hvor der kan hentes oplysninger om emnet, det er
>til en opgave på gymnasiet.
>Bygningen af og historie i øvrigt.

Adolf og Eva har, mig bekendt, aldrig haft en hytte i Danmark

Prøv dette link: http://www.reichinruins.simonides.org/berghof.htm

Venlig hilsen
Kurt Hansen