Ny domæne hotel ejer, hvordan skrives der.
Fra : Martin

Dato : 29-05-02 00:41

Jeg kan godt bruge fwrite('fil.txt' . 'r') men fwrite..... 'w' har
jeg ikke permission til. Hvordan ændrer jeg dette?

Fra : Regin Larsen

Dato : 29-05-02 01:04

Martin wrote:
> Jeg kan godt bruge fwrite('fil.txt' . 'r') men fwrite..... 'w' har
> jeg ikke permission til. Hvordan ændrer jeg dette?

filen du prøver at skrive til skal du chmod til 666

--
Regin Larsen - http://opia.dk

Fra : Regine Larsen

Dato : 29-05-02 22:36

On Wed, 29 May 2002 02:04:20 +0200, Regin Larsen <newsspam@opia.dk>
wrote:

>filen du prøver at skrive til skal du chmod til 666

Tak for hjælp, men hvordan gøres dette? Jeg er lidt newbie.

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 30-05-02 11:23

> Tak for hjælp, men hvordan gøres dette? Jeg er lidt newbie.

Langt de fleste FTP programmer har en CHMOD utilitie.. hvilken klient
bruger du?

Ellers hvis du har telnet eller ssh adgang har du gøre følgende:
#chmod 666 filnavn.txt