Mail afsendt til den kinesiske ambassade
Fra : Ally

Dato : 28-05-02 22:32

Hej dyrevenner

Jeg har her til aften afsendt en mail til den kinesiske ambassade, hvor jeg
dels giver udtryk for den shocktilstand, jeg selv, og vist mange andre, er i
ovenpå den udsendelse på TV2, dels giver udtryk for et håb om hjælp. Om det
overhovedet har nogensomhelst betydning, ved jeg ikke... men jeg MÅ gøre
noget! Og dette var starten.

Jeg er en lille fisk i havet... men jeg tror, at hvis der til sidst er en
stime, der står sammen om et fælles mål, så kan vi gøre en forskel. Jeg kan
IKKE sidde her og blive SÅ chokeret over den udsendelse, for derefter at
dreje hovedet væk og fortsætte som hidtil. Jeg føler, at de hunde og katte
råber om hjælp dernede.

Næste projekt er at kontakte danske politikere og DKK for at høre deres
plan. EU kan senere komme på tale, afhængig af hvad de danske politikere
siger og foretager sig.

Kald mig blåøjet, naiv eller whatever... det preller fuldstændig af mig i
denne situation. Jeg kan ikke lade dyr, som jeg elsker så højt, gå igennem
sådan nogle rædsler, uden at jeg gør alt, hvad jeg kan, for at stoppe det!

Med kærlige dyrehilsener

Ally, Dina og Mikkel
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Ally

Dato : 28-05-02 22:51

> [...]
> dels giver udtryk for den shocktilstand, jeg selv, og vist mange andre, er
> ovenpå den udsendelse på TV2, dels giver udtryk for et håb om hjælp.
[SNIP]

Jeg kan lige tilføje, at jeg også lige har skrevet til BT i håbet om enten
en artikel eller anden form for debat! Hvis de ikke tager den op, fortsætter
jeg til andre dagblade.

This will not go unnoticed!!!

Kærlige hilsener fra Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 28-05-02 22:54

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
igennem
> sådan nogle rædsler, uden at jeg gør alt, hvad jeg kan, for at

Hvad vil du sige til bare at blive kaldt dyreelsker .. du fører det ud
i livet vi andrer tænker på... fint .... hvordan kan jeg hjælpe dig
.... Indtil nu er mit eneste forslag nok at vi alle nægter at købe
skindprodukter af nogen art .. for uden købere er der altså heller
ikke ret meget for sælgerne at gøre ...
så ved at undlade at købe gør man altså også meget mere end man
umiddelbart skulle tro

Hej fra Ami

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 29-05-02 06:45

Ja, det er strålende og godt for en selv at få afreageret, men det hjælper
ikke en DYT, jeg har gjort det mange gange, ved i hvad jeg har fået tilbage
for min besværelse....SPAM fra dem jeg skrev til...

Men det hjælper med at få afløb for sin indre vrede...

Hvad skal man så gøre?

1. lad være at støtte dem som medvirker til dette, ikke bare i dag eller i
næste uge...NEJ resten af livet...er der nogle der nu husker hvorfor vi i
sin tid boykottede Frankrig, Isreal, USA, osv......nej vi har en dårlig
langtidshukkomelse..

Jannie

Fra : mus

Dato : 29-05-02 13:36

Nej men det hjælper jo heller ikke en DYT at sidde med hænderne i skødet.
Jeg forstår godt man føler trang til at gøre noget.

<3cf46ac6$0$18615$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Kosmonauten

Dato : 29-05-02 14:21

"mus" <spoi@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Nej men det hjælper jo heller ikke en DYT at sidde med hænderne i skødet.
> Jeg forstår godt man føler trang til at gøre noget.

Hej "mus",
nothing comes from doing nothing.
Rent umiddelbart kan det føles som at slå i en dyne, men mange bække små osv
osv....
Men man skal følge sin samvittighed og gøre hvad man nu synes er muligt.
Som ~*Jannie*~ så rigtigt nævner, lider store dele af befolkningen af
korttidshukommelse, men hvis du/i har lyst så send en mail til følgende
adresser:
(her er jeg så i tvivl om jeg må bringe adresserne!?!)
Klik ind på:
http://www.ambassade-info.dk
Der finder man email adresser til både den Kinesiske Ambassade og den
Philippinske Ambassade.

Fra : mus

Dato : 29-05-02 14:46

Skriver straks dertil.

Overvejer desuden læserbreve til aviserne

<3cf4d5c4$0$97309$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : mus

Dato : 29-05-02 15:04

jeg ved ikke befolkningen glemmer eller resignerer fordi de ikke føler det
nytter

Fra : Kosmonauten

Dato : 29-05-02 19:55

> jeg ved ikke befolkningen glemmer eller resignerer fordi de ikke føler det
> nytter
Hej "mus",
mon ikke det er det sidste?
I denne verden vil vi helst gerne se resultaterne ASAP.
Men på lang sigt skal der nok komme et eller andet ud af det. Ex.vis
boykotter jeg Spanien, jeg har aldrig sat mine ben i det land, okay så jeg
er gået glip af nogle kodyl tømmermænd og "fede Sussi & Leo Parties" på
Costa Del Hangover, men hellere undvære det end at støtte et så "udviklet"
land hvis holdning til dyrehold er skræmmende, hvad enten det er
tyrefægtning el. dyretransporter.
Underligt nok, så skal vi ikke mange år tilbage hvor Danmark støttede Kina
med Ulandsbistand, vor herre bevares, at kalde et land som udvikler
Brintbomber for "underudviklet" er ikke til at forstå, men igen som skrevet
i et andet indlæg, hvordan kan man forvente at de behandler dyr ordentligt
når de mejer anderledes tænkende ned med maskingeværer :c(
Men tro på at det nytter!
Mvh
Martin & Laika