katteskind
Fra : poul

Dato : 28-05-02 22:12

Hvorfor kan man ikke købe katteskinstæpper her i Danmark. Man skal helt
til Tyskland for at få fat i et tæppe. Jfr TV udsendelsen 27/5.

Er der mon katteslagterier og garverier her i landet
med venlig hilsen
poul

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 28-05-02 22:24

"poul" <pou@c.dk> wrote in message
> [...]
> til Tyskland for at få fat i et tæppe. Jfr TV udsendelsen 27/5.
>
> Er der mon katteslagterier og garverier her i landet

Gå væk dumme Troll....

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-05-02 22:27

Der kan klages til Troll'ens udbyder på: abuse@post.tele.dk hvis
nogen finder trang til at beskæftige sig med en 14-årigs umodne
udgydelser.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : nitsen

Dato : 28-05-02 22:33

"poul" <pou@c.dk> skrev

> Hvorfor kan man ikke købe katteskinstæpper her i Danmark. Man skal
helt
> til Tyskland for at få fat i et tæppe. Jfr TV udsendelsen 27/5.

Det kan man ikke fordi, at Dansk Gigtiologisk Institut har fundet ud af at
katteskindstæpper slet ikke virker ordentligt mod gigtsmerter. Derimod har
de fundet ud af at hvis man beholder katten indeni pelsen giver det en langt
større positiv effekt da katten ud over at hjælpe med sit skind også giver
psykisk førstehjælp i form af næsemøz,kindgnid og spinnelyde, hvilket letter
den psykosomatiske del og sidst men ikke mindst - den daglige motion i form
at kattebakketømning, madskålsfyldning, lukke kat ind og ud, lukke
skabslåger op for at finde kat der maiauer oooog ligge på alle fire med
r.... lige i vejret for at grave pelsmus frem under sofaen. Motionen
vedligeholder muskelmassen så leddene aflastes og derved lettes
gigtsmerterne.

Denne nye viden har betydet at kloge danskere nu anskaffer sig x antal katte
i stedet for bare et tæppe. Den danske importør af de tyske tæpper gik
rabundus og tæpperne er derfor nu forbeholdt de knapt så oplyste tyskere.

> Er der mon katteslagterier og garverier her i landet

Trollerit - trollerat - trollerut - historien den er slut - og je' ku' ette
nære mig §

Mvh

Anita der vist er overtræt og Frode der sender et hvæs efter dem der ikke
behandler katte ordentligt

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-05-02 23:14

in article 3cf3f6c4$0$88307$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, nitsen at
nitsen@yahoo.com wrote on 28/05/02 23:33:

> [...]
> i stedet for bare et tæppe. Den danske importør af de tyske tæpper gik
> rabundus og tæpperne er derfor nu forbeholdt de knapt så oplyste tyskere.

Bravo! Og ved du hvad - så er det ik' engang løgn
--
Knus fra Ann R (gigtpatient), Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 29-05-02 07:21

Anita skrev:
stort snip
>Anita der vist er overtræt og Frode der sender et hvæs efter dem der ikke
behandler katte ordentligt<

hmm ud fra det kan jeg konkludere at selv når du er
overtræt er du på toppen

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Kate

Dato : 30-05-02 14:25

"nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote in

> [...]
> ku' ette n‘re mig õ
>
> Mvh
>
> Anita der vist er overtr‘t og Frode der sender et hv‘s efter dem

Haha, godt skrevet, Anita.

Kate

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 29-05-02 00:09

> [...]
> til Tyskland for at få fat i et tæppe. Jfr TV udsendelsen 27/5.
>
> Er der mon katteslagterier og garverier her i landet

kl 23:11:32 havde du ip.adressen 195.215.239.183 gennem news.tele.dk på
tdc's net.

I skrivende stund er du offline.

En forespørgsel til TDC gennem mit arbejde på Krak Internet, og du vil ikke
være så anonym længere.

mvh.
Kenneth.

Fra : Aragorn_DK

Dato : 19-06-02 17:17

> [...]
> tdc's net.
>
> I skrivende stund er du offline.
>
> En forespørgsel til TDC gennem mit arbejde på Krak Internet, og du vil

Hej Kenneth.

Hm, det behøves da ikke - du kan bare søge på hans mailadresse hos
TeleDanmark (http://www.epost.dk/cgi-bin/search/email)> og finde hans
adresse...jeg fandt den der, men vil *ikke under nogen omstændigheder*
offentliggøre den her. Man bryder sig jo ikke selv om at blive
offentliggjort på nettet hvor alle mulige mystiske personager render rundt
og laver spøjse ting...ikke at faste brugere i kattegruppen gør det, men der
er jo oxo mange der bare læser med....

Venlig hilsen

Aragorn_DK
__________
http://www.furnituretiger.dk
__________
@
_[]-=\*
......(o)Z_/(o)
__________

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 29-05-02 08:50

Hvorfor kan man ikke købe trollskinstæpper her i Danmark. Man skal
helt
til Tyskland for at få fat i et tæppe.

Er der mon trollslagterier og garverier her i landet?

Hilsen Nina - der håber at lidt af "egen medicin" kan trænge ind .....

Fra : Aragorn_DK

Dato : 19-06-02 17:20

Hvorfor vipper I ikke bare klovnen i jeres kill-filtre???
Bare et forslag...

mvh Aragorn_DK
http://www.furnituretiger.dk