Åh hvor er han dog dejlig :-)
Fra : Kate

Dato : 28-05-02 21:08

Jeps, det handler om Lante. Han er altså en pudsig lille fyr
Han har fået to nye vaner, en dejlig og en sjov. Den dejlige er at han
er begyndt på hver eneste morgen at komme og ligge i arm og nusse, højt
spindende. Det er bare sååååå hyggeligt.
Den anden nye vane er at han er begyndt på når jeg går på WC så gør han
det også, det er vidst ikke altid at han tisser, men han sidder i
bakken mens jeg sidder på tønden, herlig idé. På nær om morgenen for da
skal Sofie altså sidde mellem mine ben og nusses godmorgen og ve nogen
kat som kommer i mellem hende og mig om morgenen

Kate

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 28-05-02 21:29

"Kate" <kate@oliwer.dkligeher> wrote in message
> [...]
> skal Sofie altså sidde mellem mine ben og nusses godmorgen og ve nogen
> kat som kommer i mellem hende og mig om morgenen

Hi hi det med at følge med på toilettet kender jeg godt Bøv går næsten
altid med på toilettet, hvor hans bakker står, og så sidder han også der og
hyggetisser. Somme tider tisser han så lidt at det bestemt virker som om det
bare ER for hyggens skyld

De er sq sjove de misser

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-05-02 23:34

in article ad0pb1$ceb$1@sunsite.dk, Lisbeth Hviid Jakobsen at
ernyoka@hotmail.com wrote on 28/05/02 22:29:

> [...]
> hyggetisser. Somme tider tisser han så lidt at det bestemt virker som om det

Donna har også altid gjort det - nogle gange kan hun kun få ca. 4 dråber ud,
som hun så nidstirrer misfornøjet bagefter - åbenbart utilfreds med sin egen
indsats
Så jo, det er ren hygge
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 29-05-02 20:13

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
> in article ad0pb1$ceb$1@sunsite.dk, Lisbeth Hviid Jakobsen at

<klip>

> [...]
ud,
> som hun så nidstirrer misfornøjet bagefter - åbenbart utilfreds med sin

Ja *G* til gengæld kan man så bruge laaaaaang tid på at dække dråberne godt
og grundigt til bagefter. Så går tiden jo med noget *L*

Hilsen
Lisbeth

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 29-05-02 23:47

in article ad3973$kju$1@sunsite.dk, Lisbeth Hviid Jakobsen at
ernyoka@hotmail.com wrote on 29/05/02 21:12:

> Ja *G* til gengæld kan man så bruge laaaaaang tid på at dække dråberne godt
> og grundigt til bagefter. Så går tiden jo med noget *L*

Jow! Her i huset venter vi altid på den dag, hvor der rent faktisk kommer en
kineser op af hullet

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 30-05-02 23:26

Fra : AEK

Dato : 28-05-02 21:31

Hej Kate !

Besøg på wc kender jeg godt....... Kan ikke huske , hvornår jeg sidst har
fået lov til at være der alene.......
Tøsen går altid med.
Oscar er også begyndt at komme daffende derud - går ind på bakken, men
skraber blot lidt i gruset !

Sidst , men ikke mindst !!!! Så er der kæresten....... Han skal også lige
hente noget eller lige ud og sludre......*S*
Den eneste, endnu, der ikke er wc-social er, Tilde - MEN det kommer nok.

Hvis Tøsen synes, at hun ikke får tilstrækkelig opmærksomhed ude på wcét -
så springer hun op i mit skød !!!

Så jow jow, det er MEGET spændende at gå på " tønden " her.

Kate : Hvornår kommer det billede af dig !!
Vi har i dag opdateret vores billeder på " profil ".

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 30-05-02 14:16

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in news:ad0peh$tb62o$1@ID-
119019.news.dfncis.de:

> Kate : Hvorn†r kommer det billede af dig !!

uha, du berører jo min dårlige samvittighed
Okay, jeg lover (ama'r halshug) at tage mig sammen idag, nu er jeg jo
kommet tidligt hjem.

Jeg kan godt høre at dine toiletbesøg nærmest er en hovedbanegård
Hos mig kommer der kun en af gangen, Sofie _vil_ ikke dele.

Kate

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-05-02 23:54

Kate <kate@oliwer.dkligeher> writes:

> Den anden nye vane er at han er begyndt på når jeg går på WC så gør han
> det også, det er vidst ikke altid at han tisser, men han sidder i
> bakken mens jeg sidder på tønden, herlig idé.

Den mani har Melissa også.. om jeg er så glad for det er en anden
sag...
For hun kan ikke nøjes med at tisse, men kan hun lige trykke en ret
ildelugtende (sikkert sympati..*gg* ) arm så gør hun det også...;-(

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Denise

Dato : 29-05-02 07:32

Hej Kate
Hihi, Somali i en nøddeskal.
Når vækkeuret ringer hos os (øh, nogle gange lidt før), som kommer Blonde og
skal stå og malke alt imens han hyler og slikker mig på næsen, og gnubber
kind. Han skal hele tiden tørres på munden, for ellers har man savl over det
hele. Når vi så har kælet lidt kommer Dino op, 7½ kg, på maven af mig, og
så lægger han sit hoved mod mit hoved, imens han malker mit hår i den ene
side der ender med at være helt touperet og ikke til at rede ud, men pyt, og
man får ved samme lejlighed vasket sine øre.
På toilettet skal man helst sidde med armene på sine lår, ellers hopper både
Dino og Blonde op og så bliver man jo
aldrig færdig . Molly nøjes med at kigge og undre sig over deres
opførsel. Ellers ligger de alle 3 på badeværelset om morgenen, så man står
ret akavet når man skal gøre sig i stand
Ja, som jeg tidligere har sagt, har jeg aldrig haft sådan nogle kælepotter
før, så det er nok rigtigt at Somali (og Aby'er) er verdens mest kælne
katte.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 30-05-02 14:20

Hihi, de somalier er åbenbart nogle værre kælegrise.
Jeg må nu indrømme at Lante skulle vænne sig til det med sengen, så han
har først for nyligt indtaget pladsen i min armhule. Han lægger sig med
forpoterne på min skulder, så kan han lige nå at gnide kind/næse/hage
med mig. Det er jo bare så hyggeligt, så det er godt jeg ikke skal op
på noget bestemt tidspunkt, men kan tillade mig at trække den et
kvarter eller en halv time når nussetrangen er stor

Kate

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 30-05-02 18:59

..
> [...]
> Ja, som jeg tidligere har sagt, har jeg aldrig haft sådan nogle kælepotter
> før, så det er nok rigtigt at Somali (og Aby'er) er verdens mest kælne

Jamen, når nu vi er nået til det latrinære, så vil jeg da gerne dele sidste
besøg med Jer *S*

Quincy skulle partout på bakken til venstre for toilettet, Yazoo møffede op
på spanden til grus til højre, for så kan han sidde med en pote på mit lår
*S* Freja stillede sig op med begge forpoter på mit højre knæ, så der
dårligt var plads til mine arme *S* Uther stillede sig parat i vasken og
ventede på vandhanen, Harry smed sig på det kølige terrassogulv og kiggede
overbærende på de andre. Merlin skulle lige hen og kløs bag øret også.

Hampus var den eneste, der holdt sig væk, men det passede fint, for så var
der også lige tid til at ryge lidt imellem alt nusseriet *S*

M.v.h.
Lise (og kattene, der elsker toiletbesøg, for der sidder mor i det mindste
stille i et stykke tid *G*)

Fra : Kate

Dato : 30-05-02 19:26

Snip historie involverende 7 katte og et toilet

Ja, så kan jeg jo godt se at jeg har det uhyggeligt let
Hos mig lægger Johan sig på håndklædehylden, som efterhånden sjældent
er fyldt med håndklæder, Sofie eller Lante er så omkring mig, aldrig
dem begge for det kan de ikke enes om. Lante er iøvrigt også den eneste
som ville hænge hos mig, de to andre har fire ben, tak, og dem ved de
godt hvorfor de har. Kun Lante kunne sagtens undvære dem de 23 timer i
døgnet, de skal alligevel kun bruges til at skrabe i gruset, resten af
tiden vil han helst bæres

Kate

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 30-05-02 20:18

"Kate" <kate@oliwer.dkligeher> wrote in message
<klip>
> [...]
> godt hvorfor de har. Kun Lante kunne sagtens undvære dem de 23 timer i
> døgnet, de skal alligevel kun bruges til at skrabe i gruset, resten af

LOL Det er som at høre om Jack, han mener også kun at John kommer hjem for
2 ting: at fodre og at bære. Begge dele involverer ham. Hvis ikke John ta'r
ham op og går rundt med ham i mindst 1/2 time efter at være kommet hjem
skælder han ud som kun en orientaler kan. At John ikke både kan slæbe på HKH
OG lave kattemad har han endnu ikke fundet ud af *G*

Og jeg der troede at BØV var den dummeste kat her i huset. Han har godt nok
fået skarp konkurrence fra Jack

Hilsen
Lisbeth

Fra : Kate

Dato : 31-05-02 12:54

> Og jeg der troede at BØV var den dummeste kat her i huset. Han har
> godt nok fået skarp konkurrence fra Jack
>
> Hilsen
> Lisbeth
> --

Hihi, Jack er slet ikke dum, han har bare afgjort med sig selv hvad
han pioriterer mest

Lante ved dog godt hvad han vil ha' først. Vi siger lige goddag så
står han og Johan og råber på mad. Som regel tager jeg også lige
Johan op, men det er lidt i protest at han finder sig i det. Når
såLante har spist 4-5 kugler kommer han lige og hilser igen, så
spiser han færdigt og så kommer han for at slå mave sammen med mig
eller på sit elskede kradsetræ.

Kate

Fra : Kate

Dato : 31-05-02 13:55

Kate <kate@oliwer.dkligeher> wrote in news:LvJJ8.5273$dl.4388986
@news.orangenet.dk:

> Hihi, Jack er slet ikke dum, han har bare afgjort med sig selv hvad
> han pioriterer mest

Der er forsvundet et "ikke" på vejen
Jeg mente at Jack _ikke_ har afgjort sine prioriteter

Kate

Fra : Kate

Dato : 30-05-02 14:21

Jeg kan høre at wc'et åbenbart er et socialt sted. I vores verden er
det ellers køkkenet

Kate