Nyfunden idyl i det lille hjem
Fra : Elwarth

Dato : 28-05-02 20:58

Hej gruppe
Jeg sidder lige og kigger på Frida og Simba. De er dybt optaget af, at vaske
hinanden
Det er så herligt, for det er først her de sidste par dage, at de er begyndt
på det. Simba har boet her nogle måneder nu.
Faktisk havde de ellers nogle dage inden nogle gevaldige slåskampe, så måske
har de nu fået sat nogle ting på plads
Ville bare lige dele min glæde med jer...

VH
Dorthe

Fra : Denise

Dato : 29-05-02 07:42

Hej Dorthe
Jeg forstår godt din glæde, når nogle af dyrene ikke har haft det så godt
med hinanden
og så pludselig er venner og hygger sig med fælles vask
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 30-05-02 14:13

Hej Dorthe,

Er det ikke bare skønt når de enes og bliver venner
Første gang Johan vaskede Lante på panden blev jeg også bare så glad.

Kate