Oversættelse
Fra : Per Nielsen

Dato : 28-05-02 18:01

Hej
Mangler hjælp til oversættelsedet drejer sig om fadderne til en barndåb
er sat ind i dk.binaer.historie.
På forhånd tak for den store hjælpsomhed i gruppen.
--
MVH.
Per Nielsen

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 28-05-02 18:41

Barnet blev fremstillet af dets Faster
Pigen Ane Kirstine Pedersdatt.
Test: Pigen Ane Cathrine Anders-
datter, dets Moster, Mandsfadderne
ware: Indsidder Christen Pedersen
Barnets Farbroder af Erichsnauer og
Ungkarlene Jens Pedersen bar-
nets Morbroder og Jens Andersen
dets Morbroder ditto af Hatting.
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org

Fra : Arne Eckmann

Dato : 28-05-02 19:31

"Lars Jørgen Helbo" <lars@helbo.org> skrev i en meddelelse

> ... dets Morbroder ditto af Hatting.

Undskyld, men i mine øjne ser dette "ditto"
ud, som om, der står "alle".

Det skal siges, at opløsningen er så lav, at
der vel ikke kan siges noget definitivt, men
på min skærm ses der ikke noget spor af
den opstreg der gerne skulle være på et
"d" - hvad der optræder over det jeg ser
som et a, er jo en del af "J" i Jens.

mvh
Arne

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 28-05-02 20:47

On Tue, 28 May 2002 20:30:43 +0200, "Arne Eckmann" <intet@svar.dk>
wrote:

>Undskyld, men i mine øjne ser dette "ditto"
>ud, som om, der står "alle".

Det lyder rimeligt.

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 28-05-02 20:12

"Per Nielsen" <per_n@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Mangler hjælp til oversættelsedet drejer sig om fadderne til en barndåb
> er sat ind i dk.binaer.historie.
> På forhånd tak for den store hjælpsomhed i gruppen.

Hej Per.
Jeg vil gerne hjælpe, men måske du skulle have sat FUT til
"dk.videnskab.genealogi" i stedet ?

"Barnet blev fremstillet af dets Faster Pigen Ane Kirstine, Tienst. Pigen
Ane Katrine Andersdatter,
dets Moster.
Mandsfadderne vare Indsidder Christen Pedersen, Barnets Farbroder af
Erichnaur (?) og Ungkarlene Jens Pedersen, Barnets Morbroder og Jens
Andersen dets Morbroder ditto af Hatting."

Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-05-02 14:46

Hej
Tak til alle for den hurtige besvarelse , det er rart at der er nogen der er
skrap til at tyde og gider hjælpe.

--
MVH.
Per Nielsen