Lån af Compaq Armada
Fra : Henning Jensen

Dato : 28-05-02 16:12

Hej

Idet min strømforsyning er død på min bærebar Armada 1750 søger jeg en
venlig person som kan låne mig hans Armada, så jeg kan lade mit
batteriet op og få slettet HD mv.

Helst i Jylland eller Fyn.

Hilsen

Henning
Fjern REMOVE i E-mail: hREMOVEjen@post4.tele.dk.

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 28-05-02 19:19

Hvormeget vil du sælge den Armada for ?

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 28-05-02 22:00

> Idet min strømforsyning er død på min bærebar Armada 1750 søger jeg en
> venlig person som kan låne mig hans Armada, så jeg kan lade mit
> batteriet op og få slettet HD mv.

Kan du ikke bare købe en billig multiadapter (ikke sikker på det hedder
sådan)? Sådan en man kan bruge til alle mulige forskellige ting der bruger
batter...

Den har forskellige typer stik og volt-settings man kan vælge imellem!

Er der nogen der ved om dette kunne bruges?

Mvh Thomas

Fra : M.Kay

Dato : 29-05-02 00:27

I know it's awful, but Thomas Smedebøl wrote to everybody in
dk.edb.hardware saying:

> [...]
>
> Den har forskellige typer stik og volt-settings man kan vælge imellem!
>
> Er der nogen der ved om dette kunne bruges?

1750'eren har strømforsyningen indbygget og tager kun i mod 230V

--
So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if
you're not in them, make breakfast...

MEow - MegaFroupie

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 29-05-02 10:13

> 1750'eren har strømforsyningen indbygget og tager kun i mod 230V

Tjahh - så meget for den idé... Undskyld at jeg blandede mig, uden at vide
nok om emnet.

Mvh Thomas

Fra : Henning Jensen

Dato : 29-05-02 19:56

Men hvis nogen har en mini-dockingstation kunne den måske bruges ?
Mvh

Henning.