flytbar hdd til usb
Fra : Henrik Petersen

Dato : 28-05-02 15:33

hej læser

jeg søger efter en usb hardisk læser, jeg har en hdd på jobbet der skal
kunne sætte i min pc´er der hjemme, problemet er af der ikke er fler hulle i
kabinettet tilbage, så det jeg havde i tankerne er en form for usb
hardisklæser, (alla en tabestreamer på usb)så jeg kan flytte min hdd melle
min arbbejds computer(den sidder i et flytbar holder) også over i en usb hhd
læser

hjælp

henrik

Fra : Leony

Dato : 29-05-02 10:40

"Henrik Petersen" <hp@vilstrup.dk> skrev i en meddelelse

> jeg søger efter en usb hardisk læser, jeg har en hdd på jobbet der skal
> kunne sætte i min pc´er der hjemme

Du kan bruge disse:
USB 1:
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=TT-MR2000
USB 2:
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=ALL1238

USB 2 løsningen er klart hurtigst, det kan dog være at din computer ikke
understøtter det.
Man kan i så fald købe et USB 2 PCI indstikskort, som man kan sætte sin USB
2 enheder til.

Du kunne også montere en harddiskskuffe i computeren på arbejdet og hjemme.
Dette er en hurtig og billig løsning.
http://www.proconsult.dk/katalog/storage/hdd-flyt/kab-skuf/kab-kf21ipf.html
Hvis der er plads i computerne, de bruger et 51/4" plads.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Peter Rinder

Dato : 31-05-02 11:36

> [...]
> min arbbejds computer(den sidder i et flytbar holder) også over i en usb

Hvad med denne her:
http://www.designtechnica.com/reviews.php?op=showcontent&id=27

/Peter

Fra : 27pH

Dato : 01-06-02 10:47

On Fri, 31 May 2002 12:35:41 +0200, "Peter Rinder"
<p_rinder@stofanet.dk> wrote:

>hhd
>
>Hvad med denne her:
>http://www.designtechnica.com/reviews.php?op=showcontent&id=27
>
>/Peter

Jeg har en kombineret USB+HDskuffe fra That's Write
(www.thatswrite.com) købt i Stratek på Falkoner (lang leveringstid).
Det er USB1, hvilket er hæsligt men den virker. Derhjemme ryger den
direkte i maskinen og fungerer som alm. HD. Smart. Den samme laves af
Vipower i USB2, firewire, etc., men den har jeg ikke set herhjemme.
Jeg kan kun delvist anbefale løsningen, da USB1 er alt alt for
langsomt.

vH pH