VolvoOceanRace
Fra : Mikael Jespersen

Dato : 28-05-02 13:46

Så varer det jo ikke længe, inden de 8 både i VolvoOceanRace kommer til
danske farvande.

I den forbindelse vil jeg høre jeres mening om, hvor det vil være bedst
at opleve bådene fra landsiden øst for Storebælt. Jeg har selv en ide
om, at det må være ved klinten ved den gamle færgehavn i Halsskov, men
muligvis også fra Omø (det optimale må jo være at få et pludseligt
motorstop midt på Storebæltsbroen, men det går jo nok ikke...)

Er der nogle lokale folk, der vil røbe og anbefale gode steder til at
spotte de 8 både?

Håber på en god debat!

Mvh. Mikael, 2850 Nærum

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 28-05-02 14:09

I egen båd - Eller vennernes båd, hvis ikke man har en!

- Seføli på behørig afstand!

/Lasse

Fra : Mikael Jespersen

Dato : 28-05-02 22:23

Ja - dette ville nok selvfølgelig være det optimale, men mine
forudsætninger er "kig fra land", hvorfor jeg "efterlyser" sådanne gode
steder!

Mvh. Mikael

Fra : Gert Jacobsen

Dato : 30-05-02 20:21

Hej
Er det ikke en ide med en ankring på 2m vand ved nordspidsen af langeland,
Øst siden.
Hvordan må de egentligt placerer sig i ruterne?
Hilsen
Gert

Fra : Mikael Jespersen

Dato : 30-05-02 21:35

Jeg ved det faktisk ikke ligesom jeg heller ikke ved om de har nogle
"checkpoints" på etapen, ligesom de f.eks. havde på etapen til Göteborg,
hvor de skulle over Arendal i Norge. Hvis sådanne punkter findes på etapen
til Kiel vil det være et genialt sted at spotte dem!

Jeg kan ikke finde nogle konkrete oplysninger om ruten på den sidste etape,
så hvis nogen kender noget til noget, så sig endelig til!

/MJ