Pris på smed.
Fra : Marlene

Dato : 28-05-02 12:45

Hej.

Hvad koster det ca. at få besøg af en smed - kun beskæring af hovene - ikke
sko????

Mvh. Marlene.

Fra : Britta Larsen

Dato : 28-05-02 14:40

> Hvad koster det ca. at få besøg af en smed - kun beskæring af hovene -
ikke
> sko????

Det tror jeg er forskelligt, sidst jeg hørt det var det 500 kr for to heste
der er så kørselstillæg med på 40 kr.

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Iben Holst

Dato : 28-05-02 18:18

> Hvad koster det ca. at få besøg af en smed - kun beskæring af hovene -
ikke
> sko????

Meget meget forskelligt. Hos min tidligere smed gav jeg 200 for 2 og hos min
nuværende giver jeg 350 for 2 ..... Jeg betaler ikke for kørslen. Mange
andre giver en del mere !!

Iben

Fra : Marlene

Dato : 29-05-02 10:42

Iben Holst <ria@os.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf3bc33$0$97319$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
min
> nuværende giver jeg 350 for 2 ..... Jeg betaler ikke for kørslen. Mange

Tak for jeres svar!

Ha' en rigtig god dag.

Mvh. Marlene.