Sort kabinet m. tilbehør
Fra : [5000] Bo

Dato : 28-05-02 07:38

Hej alle..

Jeg har tænkt på at købe et sort kabinet, men så ser det jo ikke særlig
smart ud med hvide cd-om drev og floppy.

Jeg har fundet et sted hvor de sælger sorte fronte til cd-rom drev, men til
floppy kan jeg ikke finde noget.

Nogen der kan hjælpe mig her?

Det ville jo se lidt mere fancy ude hvis det hele var sort.

På forhånd tak - Bo

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 28-05-02 07:45

[5000] Bo skrev: (messageID:

> Jeg har fundet et sted hvor de sælger sorte fronte til cd-rom drev,
> men til floppy kan jeg ikke finde noget.
>
> Nogen der kan hjælpe mig her?
>
> Det ville jo se lidt mere fancy ude hvis det hele var sort.

Enig. Jeg har netop sammensat en sort maskine :)

Du kan de fleste steder købe Alps floppydrev, der er sorte.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

"Det forstår jeg ikke, det burde virke." [TM]

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 28-05-02 07:57

Kasper Damkjær skrev: (messageID:

> Du kan de fleste steder købe Alps floppydrev, der er sorte.

Sorry, glemte lige links til "de fleste steder":
http://www.shg.dk/
http://www.midtdata.dk/
http://www.itbutikken.dk/
http://www.proconsult.dk/

Fra : Deaster

Dato : 28-05-02 08:12

"[5000] Bo" <bo7404@odense.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> floppy kan jeg ikke finde noget.
>
> Nogen der kan hjælpe mig her?
>
> Det ville jo se lidt mere fancy ude hvis det hele var sort.

Jep, men du kunne evt. male det selv.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Anders Schwartz

Dato : 28-05-02 09:16

> Jeg har tænkt på at købe et sort kabinet, men så ser det jo ikke særlig
> smart ud med hvide cd-om drev og floppy.

Det kan der være noget om....

> Jeg har fundet et sted hvor de sælger sorte fronte til cd-rom drev, men
til
> floppy kan jeg ikke finde noget.

På langt de fleste dreve kan fronten tages af, og herefter spraymales. Alt
efter om dit kabinet er blankt eller mat, skal du så vælge en spraymaling.
Det er altid et forsøg værd, fremfor at gå ud og betale mange penge for
sådan en front. Der findes mange sider på internettet omkring netop at male
sit kabinet. Søg på google.Jeg kan ikke lige finde et godt link , men
jeg har fundet masser af sider en gang.

> Det ville jo se lidt mere fancy ude hvis det hele var sort.

Igen har du fat i noget af det rigtige

> På forhånd tak - Bo

Mvh

Anders

Fra : [5000] Bo

Dato : 28-05-02 13:59

Hej alle..

Jeg har fundet denne side, hvor der faktisk er en gut der maler sine drev -
både floppy og cd-rom, så hvis der er nogen der er interesseret, så tag en
kigger..

http://www.casemodding.dk/paintjob.php

Jeg tror jeg skal ned i en malerforretning en af de næsrmeste dage

Mvh Bo

Fra : Anders Schwartz

Dato : 28-05-02 17:48

> http://www.casemodding.dk/paintjob.php
Det var også den jeg var inde på.... Og det er både billigere og sjovere at
male det selv...
I øvrigt er det også meget cool med det der "håndtag", i toppen af caset,
som er fedt til træf og lign. hvis man er til den slags...

Mvh

Anders

Fra : Esben

Dato : 28-05-02 11:40

> [...]
> floppy kan jeg ikke finde noget.
>
> Nogen der kan hjælpe mig her?
>
> Det ville jo se lidt mere fancy ude hvis det hele var sort.

Vel, hvis du har en Lite-on cdbrænder, så kan man købe en sort front til
det.

--
Esben

Fra : jakob

Dato : 28-05-02 16:53

> Vel, hvis du har en Lite-on cdbrænder, så kan man købe en sort front til
> det.

Ved du hvor ??? og hvad det koster ?

Hygge

Jakob

Fra : [5000] Bo

Dato : 28-05-02 16:55

> Ved du hvor ??? og hvad det koster ?
>
> Hygge
>

> Jakob

Du kan købe den hos www.proconsult.dk og koster kun 50,-

Mvh Bo

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 28-05-02 20:48

On Tue, 28 May 2002 17:55:10 +0200, "[5000] Bo"
<bo7404@odense.kollegienet.dk> wrote:

>Du kan købe den hos www.proconsult.dk og koster kun 50,-

42,- hos www.itbutikken.dk :)

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : LaPPe

Dato : 28-05-02 17:08

> Vel, hvis du har en Lite-on cdbrænder, så kan man købe en sort front til
> det.

Hvor??