ALDI notebooks - erfaringer?
Fra : Pizzaman

Dato : 27-05-02 22:01

Jeg overvejer at købe en af ALDI's Medion notebooks - P4, 256 ddr ram, osv
men jeg ville gerne høre hvad er jeres erfaringer med dem? Hvordan er
skærmen/lyden/garantien? Kan man overhovedet spille spil på dem? Og ikke
mindst: hvor støjende er notebooksene?

På forhånd tak.

Fra : Jimme Sørensen

Dato : 27-05-02 22:33

hvis du kigger 10 indlæg til bage, og derefter en dag vil du finde to indlæg
med en del tråde som diskutere dette

Fra : Pizzaman

Dato : 28-05-02 08:14

Takker.

Fra : Devast8or

Dato : 27-05-02 23:09

Den er diskuteret i news://dk.edb.hardware. Det ser ikke videre lovende ud.
CPUen er ikke en mobile, men en ganske almindelig CPU til stationære
maskiner. Den bruger mere strøm (dvs. kortere batteritid) og den bliver en
del varmere, så den konstant skal have blæseren kørende. Om du kan spille på
den skal jeg ikke kunne sige, men mon ikke en 2GHz kan trække ihvertfald
syv-kabale og minestryger? ;)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Gizmoduck

Dato : 28-05-02 03:41

On Mon, 27 May 2002 23:00:38 +0200, "Pizzaman" <langenaese@yahoo.com>
wrote:

> [...]
>men jeg ville gerne høre hvad er jeres erfaringer med dem? Hvordan er
>skærmen/lyden/garantien? Kan man overhovedet spille spil på dem? Og ikke

tjae jeg har lige læst på www.newz.dk at det er samme maskine some de
notebooks tdc sælger, med et andet klistermærke på. Du kan jo prøve at
undersøge om der er hold i det...

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles