Mini Crosser
Fra : Benny Nielsen

Dato : 27-05-02 20:06

Sig mig... kan man dumpe til en sådan prøve, og således ende med en
bevilling til et køretøj man ikke "må" køre på???
Det lyder underligt...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/

Svar:

Jeg forstod på en af de ansvarlige, at var for at kunne holde ryggen fri,
hvis man gav en
lov tik at køre, som ikke kan klare sig i trafikken.
Det er hvis ikke alle kommuner der har prøve, her var det en motorsagkyndig,
og vi fik
en 2 x 20 min øvelse. Hvis den motorsagkyndige ikke havde sagt god for en,
tvivler jeg på
at man vil få en Crosser,
Det må vel også være en sikkerhed for den der får en, et par stykker var
ældre mennesker, som
måske ville have det svært i trafikken.
Jeg ved ikke om nogle dumpede, men der var en der gik om. ikke alle 12 nåede
det idag, nogle skal
op i morgen.
Jeg tror prøven, ligne den unge har til knallert prøve.

hilsen Benny

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 27-05-02 21:32

Benny Nielsen wrote:
> Jeg forstod på en af de ansvarlige, at var for at kunne holde ryggen
> fri, hvis man gav en
> lov tik at køre, som ikke kan klare sig i trafikken.

De ansvarlige.... Det er vel en selv der er ansvarlig...
Jeg har dog aldrig hørt om, at man skal have "kørekort" til et
hjælpemiddelsom væsentligt kan afhjælpe et handicap... hvad bliver det
næste ikke... *suk*

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 27-05-02 22:03

Søren C. Fischer skrev:

>Jeg har dog aldrig hørt om, at man skal have "kørekort" til et
>hjælpemiddelsom væsentligt kan afhjælpe et handicap... hvad bliver det
>næste ikke... *suk*

At man ikke må køre rullestol, hvis man tager medicin?

www.kajsvenningsen.dk/