MsgBox
Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 27-05-02 19:20

Hej

Jeg har en lille select funktion, og sletter indholdet i en DB. Jeg vil dog
gerne have sådan en MsgBox der kommer frem, hvor man lige skal bekræfte,
eller afkræfte.

Hvordan laver man sådan en fætter. Mit script ser således ud:

Select Case Trim(Request.Form("DO"))
Case "Slet Opskrift"
Set rs = Conn.Execute ("Delete FROM opskrifter WHERE Id=" & nIdd)

Mvh
Klaus

Fra : Jakob Andersen

Dato : 27-05-02 20:00

"Klaus Egebjerg" <klausegebjerg@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Select Case Trim(Request.Form("DO"))
> Case "Slet Opskrift"
> Set rs = Conn.Execute ("Delete FROM opskrifter WHERE Id=" & nIdd)

ASP foregår på serveren og derfor giver det ikke nogen mening at prøve at
vise en msgBox, hvis du vil have den ønskede funktionalitet skal du krydre
med noget javascript, jeg plejer ofte at have en side der sletter poster,
lad os f.eks. kalde den slet.asp og den tager et id som parameter. Når jeg
så vil slette poster bruger jeg følgende link:

post');">Slet</a>

--
Jakob Andersen