problem med if...
Fra : Rene Nielsen

Dato : 27-05-02 19:14

Sidder med et lille problem, bruger dette på min index side..

<?
}
if ($visside == "linkside") { ?>
<?php require( $_SERVER["DOCUMENT_ROOT"]."/sider/links.inc.php"); ?>

men nu virker det ikke mere... efter at det er blevet opgraderet til
php 4.2.0 og apache 1.3.24

Det bliver så kaldt med <a href="/?visside=linksside"> men problemet er
at det ikke kommer frem med andet, end hvis det ikke bliver kaldt med
nogle (index.php), så hvad er det lige, som går galt..

René

--
Nej - jeg taler kun for mig selv.. det er mine meninger, ikke andres..
Web : [ http://www.renenielsen.com/ ]

Fra : -Martin-

Dato : 27-05-02 21:04

On Mon, 27 May 2002 20:14:22 +0200, Rene Nielsen <mig@renenielsen.com>
wrote:

> [...]
>}
>if ($visside == "linkside") { ?>
><?php require( $_SERVER["DOCUMENT_ROOT"]."/sider/links.inc.php"); ?>

Hvis visside står oppe i adresselinjen så hentes den med
$_GET["visside"]

MEN tag og kig i changeloggen om ALLE de andre $_POST $_GET $_SERVER
osv osv

Fra : Karl Peder Olesen

Dato : 27-05-02 21:18

Hej

> [...]
>at det ikke kommer frem med andet, end hvis det ikke bliver kaldt med
>nogle (index.php), så hvad er det lige, som går galt..

Det er muligt at det er en stavefejl i din post, men du staver
forskelligt: "linkside" hhv. "linksside".

Hvis din kode ser sådan ud, så skal du nok vente længe på at det
kommer til at virke

Du har nok stavet det rigtigt, men tjek det lige.

mvh
Karl Peder