Mini Crosser
Fra : Benny Nielsen

Dato : 27-05-02 18:30

Tak for det hurtige svar.
Vedr. dsb. mente jeg uden trailer. (men udtrykte mig lidt uklart) da det
tager 2 timer
til Næstved med mini crosser, og kun 20 min med toget.
Hvordan er jeres erfaring med kørsel radius, da jeg regner med at de 40 km
er under
bedste forhold.
Vi var 12 der var til prøve, så hvis alle bestod bliver der snart trængsel i
Vordingborg

Hilsen Benny

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 27-05-02 18:54

Benny Nielsen wrote:
> Vi var 12 der var til prøve, så hvis alle bestod bliver der snart
> trængsel i Vordingborg

Sig mig... kan man dumpe til en sådan prøve, og således ende med en
bevilling til et køretøj man ikke "må" køre på???
Det lyder underligt...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/

Fra : Annika P

Dato : 27-05-02 20:16

> Sig mig... kan man dumpe til en sådan prøve, og således ende med
> en bevilling til et køretøj man ikke "må" køre på???
> Det lyder underligt...

Tror jeg i princippet de kan.
På Bornholm var der en der var oppe 3 gange og kom altså op indtil
alt i testen var korrekt.

--
Annika Pedersen
http://annika.dk

Fra : Annette Skovbon

Dato : 28-05-02 00:10

Hej Benny,
Den kan godt komme med toget, men inden du forsøger dig første gang, vil
jeg råde dig til at øve dig lidt på _meget_ snævre hjørner og vendinger
på absolut ingen plads.
Ang. hvor langt din Minicrosser kan løre, så skulle det meget gerne stå
i de papirer du får med når de leverer den hos dig. Jeg kan ikke svare
dig, da jeg ikke kender den pågældende model (Tror jeg,- jeg vil ikke gå
ud og kigge på min egen nu, kl. 01.08). Min er ca. to år gammel og var
på det tidspunkt den der kunne køre længst,- den kan iflg. bogen køre 80
km på en fuld opladning, selvom jeg nok ikke ville kunne køre mere end
en 30 km i praksis, før den begynder at blinke efter strøm.

Vh. Annette