Temperaturmåler + FreeBSD
Fra : Morten Davidsen

Dato : 27-05-02 18:30

Hejsa,... jeg sidder og skal have sat en temperaturmåler til en server jeg
har stående!

Temperaturen som skal måles har intet med computeren at gøre.... men jeg
skal bare vide hvad temperaturen er nede i en kælder ...

Nogen som har forslag til hvad jeg skal vælge af udstyr ..
Den skal gerne kunne logge data'en fra måleren og skrive det til en tekstfil
"live" ...

http://www.danbit.dk/kat2002/1517.phtml <-- en af mine venner foreslog
denne?

Kan dette gøres i Perl ?? ... ved godt det er rimelig mange ting som jeg
spørger om .. men håber nogen kan hjælpe .. da jeg ikke gider have en
windows computeren til at stå bare for det ...

/MD

Fra : Peter Andersen

Dato : 27-05-02 19:45

On Mon, 27 May 2002 19:29:35 +0200, Morten Davidsen wrote:

> [...]
> spørger om .. men håber nogen kan hjælpe .. da jeg ikke gider have en
> windows computeren til at stå bare for det ...

Tag et kig forbi
http://www.brianlane.com/digitemp.php
jeg bruger det selv til at måle temperaturen udenfor
http://213.237.16.100/temp.html

/Peter Andersen

Fra : Sven Esbjerg

Dato : 27-05-02 21:00

Peter Andersen <peter@young-andersen.dk> writes:

> Tag et kig forbi
> http://www.brianlane.com/digitemp.php
> jeg bruger det selv til at måle temperaturen udenfor
> http://213.237.16.100/temp.html

Har du købt delene i DK? I så fald hvorhenne?

Sven

--
Fight Internet Censorship! http://www.eff.org

Fra : Peter Andersen

Dato : 27-05-02 21:28

On Mon, 27 May 2002 22:00:26 +0200, Sven Esbjerg wrote:

> Har du købt delene i DK? I så fald hvorhenne?
>
> Sven

Nej jeg bestilte direkte ved Dallas.
Men http://www.rs-components.dk har det det er varenummer 218-3854

/Peter Andersen