Kølepasta
Fra : Kristian Erbou [7100~

Dato : 27-05-02 18:01

Hej

Hvordan fjerner jeg overskydende kølepasta fra min CPU + min køler uden at
beskadige noget?

/ Kristian

Fra : Claus

Dato : 27-05-02 19:15

vatpinde + sprit eller endnu bedre rigtigt alkohol til elektronik

Fra : Casper Mønster

Dato : 27-05-02 19:21

Tolietpapir

/Casper

Fra : Anders Schwartz

Dato : 27-05-02 19:29

> Tolietpapir
Ja, det ville jeg også svare. Det har virket fint for mig..... Kræver dog
lidt ekstra skrubben, men fjerner det det skal

/Anders

Fra : Kristian Erbou [7100~

Dato : 27-05-02 21:59

OK - det prøver jeg. Tak for hjælpen

/ Kristian

Fra : Brian Schelde

Dato : 27-05-02 21:53

"Kristian Erbou [7100]" <erbou@hotmail.com> wrote in message
> Hvordan fjerner jeg overskydende kølepasta fra min CPU + min køler uden at
> beskadige noget?
Isopropyl alkohol og vatpinde er det nemmeste, kan fås hos Matas.