Hvad betyder disse dødsårsager?
Fra : Tage Juhl

Dato : 27-05-02 15:58

Er der nogen her i gruppen der ved, hvad nedenstående dødsårsager (fundet i
Københavns Begravelsesprotokoller på Stadsarkivet) betyder - og er de stavet
korrekt?

1) Bronchopneumonia

2) Paralysis Cordia

Mvh. Tage Juhl
e-mail: tju@post11.tele.dk

Fra : kehlet-nielsen

Dato : 27-05-02 16:45

Så vidt jeg kan de er det stavet korrekt.

> 1) Bronchopneumonia = Lungebetændelse

> 2) Paralysis Cordia = Lammelse af hjertet

mvh Anne Nielsen

Fra : HENNING OG INGE-LISE~

Dato : 27-05-02 18:22

1) Er lungebetændelse
2) Er hjertelammelse
venlig hilsen Inge- Lise Trampedach

Fra : Tage Juhl

Dato : 28-05-02 07:07

> [...]
>
> Er der nogen her i gruppen der ved, hvad nedenstående dødsårsager (fundet
> Københavns Begravelsesprotokoller på Stadsarkivet) betyder - og er de

Mange tak for svarene.
Mvh. Tage Juhl