Mini Crosser
Fra : Benny Nielsen

Dato : 27-05-02 13:30

Hej til jer alle.

Jeg har fået bevilliget en mini crosser S30, (til låns:) men skal selv købe
extra udstyr.
Jeg bor i Vordingborg med 15 km til Præstø, og ca 30 km. til Næstved eller
Nykøbing F.
Jeg vil gerne have nogle råd om hvad der er bedst at købe af udstyr.
Jeg har hørt at en anhænger med baterier koster kr. 5000.-
Kan man tage dem med DSB?.
Da jeg var til køreprøve idag, hos kummunen, kom det bag på mig
at den sat fast i noget perlegrus, og forleden så jeg på TVØst at den har
svært ved kanstenen.
Håber der er nogle der vil give nogle gode råd og fif.

hilsen Benny bomstærk

Fra : Annette Skovbon

Dato : 27-05-02 16:34

Hej Benny

> Kan man tage dem med DSB?.
Det skal du nok ikke regne med, da det i forvejen er meget svært at
komme ind i togene uden at 'skralde' siden af enten toget eller
minicrosseren. Derudover er det med DSB kun tilladt at have
minicrosseren med,- vil du også have en anhænger med koster det nok en
bondegård, hvis det overhovdet er muligt.
DSB har det med at give barnevogne, cykler og bagage lov til at stå på
det handicap-afmærkede sted, så det i forvejen slet ikke er til at være
der.
> Da jeg var til køreprøve idag, hos kummunen, kom det bag på mig
> at den sat fast i noget perlegrus, og forleden så jeg på TVØst at den har
> svært ved kanstenen.
Jeg har både kørt i perlegrus, mudder, på en mark, ja, overalt med min
og det eneste sted den måtte give op og skubbes fri, var på en mark i
ca. 30 cm. smattet mudder.
Min klarer findt kantstene op til 15 cm.
> Håber der er nogle der vil give nogle gode råd og fif.
Husk at oplade den når du ikke bruger den, så holder batterierne meget
længere.

Vh. Annette, som selv er flittig bruger af sin Mini Crosser

Fra : lars mjaaland

Dato : 17-08-02 19:28

In article <3cf2269c$0$78756$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Benny
Nielsen <55374280@oncable.dk> wrote:

> [...]
> svært ved kanstenen.
> Håber der er nogle der vil give nogle gode råd og fif.
du skal nok bruge blinklys, som du får af kommunen, hvis du bor i
København. til gengæld får du ikke indkøbskurv og stokkestativ, der er
forbeholdt fynboere
mærkeligt, ikke dest mindre sandt
en speederpedal er også en god ting
lars