Papst køler på duron in a box.
Fra : Mogens Larsen

Dato : 27-05-02 12:36

Hvilken papst køler er det muligt, at montere på en duron in a box køler..?
80 mm eller hvad...?

Skal det være 12, 19 eller 26 db udgaven..?

Movens

Fra : Mogens Larsen

Dato : 27-05-02 12:38

Det er en 1100 mhz duron.

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 28-05-02 07:21

> Hvilken papst køler er det muligt, at montere på en duron in a box
køler..?
> 80 mm eller hvad...?
>
> Skal det være 12, 19 eller 26 db udgaven..?

Jeg har en 19db Pabst på min Athlon 1Ghz, og det er fint nok...

Den er monteret vha. en 60-80mm adapter på min gamle profil, der fulgte med
min Global Win-blæser.

Kim

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 28-05-02 13:47

Kan en 80 mm. blæser ikke monteres direkte på køleren uden en adapter..?

Kasper

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 28-05-02 14:54

"Kasper Hilligsøe" <204bkvh@nork.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Kan en 80 mm. blæser ikke monteres direkte på køleren uden en adapter..?

Det kan man nok godt, men da der sad en 60mm blæser på før, var det oplagt
at genbruge hullerne i profilen fra denne..

Kim