Nu er det forbi 2
Fra : Lene Hansen

Dato : 08-02-01 17:55

Jeg har så fået hentet Emilie hos dyrlægen. Hun var blevet scannet og
obduceret og det var desværre PKD. Dyrlægen var 100% sikker. Jeg er dybt
ulykkelig, for samtidig med sorgen over at have mistet Emilie, så sidder jeg
her og ser på 5 andre persere, hvoraf jeg i hvert fald ved at én af
forældrene er nødt til at have sygdommen. og der er 50% risiko for at de tre
andre "killinger" også kan udvikle sygsommen.
Emilie er nu begravet og det har også givet mig lidt fred i sindet at få at
vide hvor hårdt hun var angrebet. Dyrlægen sagde at der var så lidt sundt
nyrevæv tilbage at han var forundret over at hun havde kunnet leve så længe.
tak for alle jeres trøstende ord. Det varmer - og det gav lige en tudetur
igen!

Knus til jer alle
Lene

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-02-01 21:07

Stort snøft ;::::0
Melissa sender en store spinbrum til fordeleling til jer alle ;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Nina El Falaki

Dato : 08-02-01 22:29

Hej Lene

Kan du lide at være forberedt på det værste, kunne du få scannet dine andre
misser, bed din dyrlæge om at anbefale en dyrlæge der er ekspert i scanning.
Udføres scanningen ikke korrekt kan resultatet være forkert.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Nina El Falaki

Dato : 08-02-01 22:32

Nogle katte dør hurtigt af PKD, mens andre bliver så gamle at man ikke ved
om de dør af alderdom eller PKD

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Heidi Høegh

Dato : 09-02-01 06:52

Kære Lene

Det gør mig rigtig ondt at du har måtte sige farvel til din lille mis.
Der er ikke nogen ord der kan beskrive de følelser man har, det eneste der
kan få positive tanker frem hos mig i en sådan situation er at tænke på at
den man har mistet har haft et godt og dejligt liv, mens vi var sammen.

Masser af hilsner og kattespind
Heidi Høegh

Fra : DK True Trust

Dato : 09-02-01 16:06

Hej Lene

Min dyrlæge sagde engang til mig, så længe du føler sorg i hjertet så længe
kan du opdrætte.
Når sorgen ikke findes mere, er det på tide at holde op.
Hvor er det dog kloge ord.
Min dybeste medføelse.

Mange miauuer fra Birgitte

--