Aagaardens Rideskole
Fra : Tina

Dato : 27-05-02 01:21

Er der nogle af jer derude, der kender til Aagaardens Rideskole i Værløse?

Det er nemlig lige gået op for mig, at jeg praktisk talt bor lige ved siden
af (1½ km til fods). (Rigtig godt klaret, i betragtning af, at jeg har boet
hér i fire år uden at ane, der var noget med så mange heste så tæt på

Er det en god rideskole? Er prisen for undervisning rimelig? Hvordan er
atmosfæren?

Ser frem til jeres svar

Mvh.

Tina

Fra : Camilla Reib

Dato : 28-05-02 15:42

Jeg kan fortælle at det er en af de dyreste rideskoler mht. undervisning.

Det er dog længe siden jeg sidst var derude, men da var atmosfæren ikke lige
min kop te... Der var alt for meget snik snak i krogene, både mellem elever
og personale... Men om det stadig er sådan tør jeg ikke lægge navn til...

Den ligger jo i et vildt skønt område, og deres baner og ridehus er helt i
orden... Prøv at tage derud... Så kan du jo selv afgøre om det er noget for
dig!!

Mvh. Camilla.

Fra : Tina

Dato : 28-05-02 18:50

"Camilla Reib" <c_reib@post.cybercity.dk> skrev i
> Jeg kan fortælle at det er en af de dyreste rideskoler mht. undervisning.

Ok. De fleste rideskoler her i Storkøbenhavn er ret pebrede i prisen,
desværre.

> [...]
elever
> og personale... Men om det stadig er sådan tør jeg ikke lægge navn til...

Jeg tror kun, jeg har været på én rideskole, hvor der ikke var snobbe-snobbe
og hvisken-tisken i krogene. Jeg er glad for at høre dine erfaringer

> Den ligger jo i et vildt skønt område, og deres baner og ridehus er helt i
> orden...

Lækkert.

> Prøv at tage derud... Så kan du jo selv afgøre om det er >noget for
> dig!!

Selvfølgelig. Jeg ville bare lige høre en lille smule om stedet, da jeg godt
kan lide at have lidt forhåndsviden om tingene. Fx hvis det var et vildt
dårligt sted med miserable baner og ridehus, ville jeg holde mig væk...

Tak for dit svar

Tina

Fra : Camilla Reib

Dato : 29-05-02 10:50

Selv tak da.... Hvad med at få part på en hest i stedet, eller er det for
erfaringens skyld du vil på rideskole??

Jeg har da en hest jeg savner en part til, og jeg ville have rig mulighed
for at undervise dig på hende... Det er godt nok lidt længere væk end
Aagården....

Skriv evt til min mail: camilla@rexcom.dk

Hilsen Camilla.

Fra : tidligerrytter30

Dato : 27-06-02 11:08

aagården har haft deres problemer gennem tiden ,men denne dårlige
atmosfære er afviklet for et par år siden.
grundet beliggenheden og selve rideskolen/pensionen som sådanne, er
stedet klart at anbefale.

mvh maj britt

http://www.kandu.dk/