/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
IT-BUTIKKEN ER NOGLE SVIN!
Fra : H.C. \"HUB\" Bruus


Dato : 26-05-02 22:49

Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER OG
BEDRAGER JER.

Jeg har købt et grafikkort hos IT-Butikken.dk et AOpen Geforce2 Titanium.
Det gik i stykker efter 3 uger. Det holdt ganske enkelt op med at virke. Så
satte jeg mit TNT2 i, det fungerede naturligvis fint hvilket tyder på at det
er kortet den er gal med. Jeg sendte mig grafikkort tilbage til ITB, som jeg
også havde gjort med mit motherboard 2 gange i træk fordi det heller ikke
ville fungere til at starte med. (Jeg skulle forøvrigt vente i 8 uger for at
få mit motherboard igen, ved at køre op til deres hovedkvarter og trampe i
klaveret). Men det var i efteråret. Nu er det snart 4 måneder siden jeg
sendte mit grafikkort tilbage til ITB, og jeg fik det tilbage igen 3 uger
efter med et gebyr på 200,- fordi de ikke fandt nogen fejl på det. Jeg havde
ikke mulighed for at hente min pakke på posthuset, så den blev sendt tilbage
til ITB 10 dage senere og jeg kontaktede dem og forklarede, de sagde at det
var OK at jeg bad om mit kort sidst på måneden. Jeg ringede så og bad om mit
kort, og så sagde en "Rune" at han ville kigge efter pakken. Efter
adskillige mails og telefonopkald har jeg stadig ikke fået mit kort igen, og
nu har jeg sendt endnu en klageformular hvor jeg SKARPT har gjort opmærksom
på at jeg vil have mit kort igen, ellers er det 1.200 kr. ud af vinduet og
jeg sidder med mit gamle TNT2 igen. Jeg handler ALDRIG dér igen, og jeg vil
på det skarpeste fraråde ALLE at købe dér, for enten er jeres vare defekt
eller også får i ikke den reparerede vare retur når det nu er.

--
Greetings and regards,
H.C. Bruus
DK-VACC http://www.vacc.dk







 
 
Lars Jørgensen (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Lars Jørgensen


Dato : 26-05-02 23:11

H.C. wrote:
> Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE
> SNYDER OG BEDRAGER JER.
[snip - bla bla bla...]

Fik du raset ud? Godt... ellers fortsæt i news:dk.forbruger
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.forbruger

--
Lars


Stageway (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Stageway


Dato : 26-05-02 23:46


"H.C. "HUB" Bruus" <nice1@it.dk> skreg i en meddelelse
news:acrl32$73n$1@news.cybercity.dk...
> Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER OG
> BEDRAGER JER.
[Snip - bla bla bla...]

Jeg kan ikke helt følge din historie. Jeg har selv lagt adskillige
månedslønne ved IT-butikken og altid oplevet en kanon service. Jeg har også
haft en enkelt retursag, uden problemer.

Hvis du har startet dine henvendelser til IT-butikken, på samme sympatiske
måde, som du har startet dit indlæg her i gruppen, så er jeg sikker på, at
de har gjort alt for at yde dig den bedst mulige service..... De er jo bare
mennesker der udfører deres job, der elsker at blive ringet op af behagelige
og veltalende kunder som dig, der roser dem for måden de udfører deres job!

>Jeg havde ikke mulighed for at hente min pakke på posthuset, så den blev
sendt tilbage til ITB 10 dage senere .

Når man har undværet sit elskede grafikkort i tre uger, så bør man vel
indenfor en periode på 10 dage kunne afse tid til at hente det på
posthuset.....

Regards
Stegeway



H.C. Bruus VACC-DK (27-05-2002)
Kommentar
Fra : H.C. Bruus VACC-DK


Dato : 27-05-02 00:26

Naturligvis har jeg henvendt mig til dem på en respektabel måde, men det er
altså ikke sjovt at stå i en situation hvor man føler at man er blevet
jogget på. Og jeg føler at jeg er kommet i klemme hos en forhandler som
simpelthen ikke tager sig tid til at tage sig af den enkelte kunde.

--
Greetings and regards,
H.C. Bruus
DK-VACC http://www.vacc.dk




"Stageway" <stageway@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3cf165fa$0$14573$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
>
> "H.C. "HUB" Bruus" <nice1@it.dk> skreg i en meddelelse
> news:acrl32$73n$1@news.cybercity.dk...
> > Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER
OG
> > BEDRAGER JER.
> [Snip - bla bla bla...]
>
> Jeg kan ikke helt følge din historie. Jeg har selv lagt adskillige
> månedslønne ved IT-butikken og altid oplevet en kanon service. Jeg har
også
> haft en enkelt retursag, uden problemer.
>
> Hvis du har startet dine henvendelser til IT-butikken, på samme sympatiske
> måde, som du har startet dit indlæg her i gruppen, så er jeg sikker på, at
> de har gjort alt for at yde dig den bedst mulige service..... De er jo
bare
> mennesker der udfører deres job, der elsker at blive ringet op af
behagelige
> og veltalende kunder som dig, der roser dem for måden de udfører deres
job!
>
> >Jeg havde ikke mulighed for at hente min pakke på posthuset, så den blev
> sendt tilbage til ITB 10 dage senere .
>
> Når man har undværet sit elskede grafikkort i tre uger, så bør man vel
> indenfor en periode på 10 dage kunne afse tid til at hente det på
> posthuset.....
>
> Regards
> Stegeway
>
>



H.C. Bruus VACC-DK (27-05-2002)
Kommentar
Fra : H.C. Bruus VACC-DK


Dato : 27-05-02 00:47

SNIP
"> Når man har undværet sit elskede grafikkort i tre uger, så bør man vel
> indenfor en periode på 10 dage kunne afse tid til at hente det på
> posthuset....."

Ja, hvis man er inden for landets grænser.

--
Greetings and regards,
H.C. Bruus
DK-VACC http://www.vacc.dk




"Stageway" <stageway@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3cf165fa$0$14573$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
>
> "H.C. "HUB" Bruus" <nice1@it.dk> skreg i en meddelelse
> news:acrl32$73n$1@news.cybercity.dk...
> > Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER
OG
> > BEDRAGER JER.
> [Snip - bla bla bla...]
>
> Jeg kan ikke helt følge din historie. Jeg har selv lagt adskillige
> månedslønne ved IT-butikken og altid oplevet en kanon service. Jeg har
også
> haft en enkelt retursag, uden problemer.
>
> Hvis du har startet dine henvendelser til IT-butikken, på samme sympatiske
> måde, som du har startet dit indlæg her i gruppen, så er jeg sikker på, at
> de har gjort alt for at yde dig den bedst mulige service..... De er jo
bare
> mennesker der udfører deres job, der elsker at blive ringet op af
behagelige
> og veltalende kunder som dig, der roser dem for måden de udfører deres
job!
>
> >Jeg havde ikke mulighed for at hente min pakke på posthuset, så den blev
> sendt tilbage til ITB 10 dage senere .
>
> Når man har undværet sit elskede grafikkort i tre uger, så bør man vel
> indenfor en periode på 10 dage kunne afse tid til at hente det på
> posthuset.....
>
> Regards
> Stegeway
>
>



Jakob Andersen (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Jakob Andersen


Dato : 27-05-02 03:39

>
> "H.C. "HUB" Bruus" <nice1@it.dk> skreg i en meddelelse
> news:acrl32$73n$1@news.cybercity.dk...
> > Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER
OG
> > BEDRAGER JER.
> [Snip - bla bla bla...]
>
> Jeg kan ikke helt følge din historie. Jeg har selv lagt adskillige
> månedslønne ved IT-butikken og altid oplevet en kanon service. Jeg har
også
> haft en enkelt retursag, uden problemer.


Enig. Men jeg tror at man kommer ud for nogle "uheldige" episoder i alle
forretninger.
Hvis man skulle følge alle dem der har udtalt sig om steder man ikke skal
handle, så er der ikke mange steder tilbage i DK

Jakob



JRS (27-05-2002)
Kommentar
Fra : JRS


Dato : 27-05-02 01:12


"H.C. "HUB" Bruus" <nice1@it.dk> skrev i en meddelelse
news:acrl32$73n$1@news.cybercity.dk...
> Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER OG
> BEDRAGER JER.
[snip]
> Greetings and regards,
> H.C. Bruus
> DK-VACC http://www.vacc.dk

Min bror har haft næsten samme oplevelse .. Det var bare ved SHG ..
Først hører han ikke fra dem i lang tid, så kan de ikke finde hans ting, så
hører han igen ikke fra dem i lang tid, så siger de at de har sendt tingende
... Hvorefter han igen ringer og så finder de pludseligt hans ting på lageret
og lover igen at sende .. osv osv .. Han fik først hans ting da han troppede
op i butikken og blev der til de havde fundet hans ting .. :-/

MVH
JRS



Ukendt (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-05-02 08:58

"JRS" <jrs@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
news:acrtkq$lg9$1@news.cybercity.dk...

> Min bror har haft næsten samme oplevelse .. Det var bare ved SHG ..
[cut]

Det har min moster også. Bare hos Netto.
Hun købte et kasse småkager, og flere af dem var knækket.

/Chr



Kurt Lund (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Kurt Lund


Dato : 27-05-02 09:24


"Christian Mygind" <mygind(a)c.dk> wrote in message
news:3cf1e6a0$0$13486$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "JRS" <jrs@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> news:acrtkq$lg9$1@news.cybercity.dk...
>
> > Min bror har haft næsten samme oplevelse .. Det var bare ved SHG ..
> [cut]
>
> Det har min moster også. Bare hos Netto.
> Hun købte et kasse småkager, og flere af dem var knækket.
>
> /Chr
>
> LOL ;)
Kurt



JRS (27-05-2002)
Kommentar
Fra : JRS


Dato : 27-05-02 12:23


"Christian Mygind" <mygind(a)c.dk> skrev i en meddelelse
news:3cf1e6a0$0$13486$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "JRS" <jrs@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> news:acrtkq$lg9$1@news.cybercity.dk...
>
> > Min bror har haft næsten samme oplevelse .. Det var bare ved SHG ..
> [cut]
>
> Det har min moster også. Bare hos Netto.
> Hun købte et kasse småkager, og flere af dem var knækket.
>
> /Chr

Tjaa.. Noget mere sagligt kan man jo ikke regne med fra din side Christian
... Hold dig nu hellere bare til dk.snak.mudderkast , der passer du så fint
ind ..

JRS



Ukendt (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-05-02 12:51

"JRS" <jrs@kvalme.dk> skrev
> Tjaa.. Noget mere sagligt kan man jo ikke regne med fra din side Christian

Præcist. Du fik min pointe, kan jeg se

> .. Hold dig nu hellere bare til dk.snak.mudderkast , der passer du så fint
> ind ..

Tak. Mange tak. Din ros betyder meget for mig.

/Chr



Klaus Petersen (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Klaus Petersen


Dato : 27-05-02 00:51

Jeg har været ude for en ligeså dårlig behandling hos Jysk Computer - men
de er da heldigvis gået konkurs. muhahahaha

"H.C. "HUB" Bruus" <nice1@it.dk> wrote in message
news:acrl32$73n$1@news.cybercity.dk...
> Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER OG
> BEDRAGER JER.
>
> Jeg har købt et grafikkort hos IT-Butikken.dk et AOpen Geforce2 Titanium.
> Det gik i stykker efter 3 uger. Det holdt ganske enkelt op med at virke.

> satte jeg mit TNT2 i, det fungerede naturligvis fint hvilket tyder på at
det
> er kortet den er gal med. Jeg sendte mig grafikkort tilbage til ITB, som
jeg
> også havde gjort med mit motherboard 2 gange i træk fordi det heller ikke
> ville fungere til at starte med. (Jeg skulle forøvrigt vente i 8 uger for
at
> få mit motherboard igen, ved at køre op til deres hovedkvarter og trampe i
> klaveret). Men det var i efteråret. Nu er det snart 4 måneder siden jeg
> sendte mit grafikkort tilbage til ITB, og jeg fik det tilbage igen 3 uger
> efter med et gebyr på 200,- fordi de ikke fandt nogen fejl på det. Jeg
havde
> ikke mulighed for at hente min pakke på posthuset, så den blev sendt
tilbage
> til ITB 10 dage senere og jeg kontaktede dem og forklarede, de sagde at
det
> var OK at jeg bad om mit kort sidst på måneden. Jeg ringede så og bad om
mit
> kort, og så sagde en "Rune" at han ville kigge efter pakken. Efter
> adskillige mails og telefonopkald har jeg stadig ikke fået mit kort igen,
og
> nu har jeg sendt endnu en klageformular hvor jeg SKARPT har gjort
opmærksom
> på at jeg vil have mit kort igen, ellers er det 1.200 kr. ud af vinduet og
> jeg sidder med mit gamle TNT2 igen. Jeg handler ALDRIG dér igen, og jeg
vil
> på det skarpeste fraråde ALLE at købe dér, for enten er jeres vare defekt
> eller også får i ikke den reparerede vare retur når det nu er.
>
> --
> Greetings and regards,
> H.C. Bruus
> DK-VACC http://www.vacc.dk
>
>
>
>
>
>



Kent Oldhøj (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Kent Oldhøj


Dato : 27-05-02 04:03

"H.C. \"HUB\" Bruus" <nice1@it.dk> skrev....

> I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER OG
> BEDRAGER JER.

Sidst jeg tjekkede havde jeg lagt over 65.000,- kr. i den butik.
Enkelte varer har været lidt længere undervejs end lovet, en enkelt
harddisk gik i stykker efter 7 måneder, men blev byttet uden
problemer.

Ellers altid tip-top service og lave priser.

Hvis jeg kun måtte handle et sted, blev det nok IT-Butikken eller
PRC-Data.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Deaster (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 27-05-02 07:30


"Kent Oldhøj" <news@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns921B335A87BFKENTOLDHOJ@212.54.64.134...
> "H.C. \"HUB\" Bruus" <nice1@it.dk> skrev....
>
> > I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER OG
> > BEDRAGER JER.
>
> Sidst jeg tjekkede havde jeg lagt over 65.000,- kr. i den butik.
> Enkelte varer har været lidt længere undervejs end lovet, en enkelt
> harddisk gik i stykker efter 7 måneder, men blev byttet uden
> problemer.
>
> Ellers altid tip-top service og lave priser.

Jep, jeg har også efterhånden lagt en 200.000 kr. der uden nogen som helst
problemer.



--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk



lcj@wanadoo.dk (27-05-2002)
Kommentar
Fra : lcj@wanadoo.dk


Dato : 27-05-02 07:40

On Mon, 27 May 2002 08:30:25 +0200, "Deaster"
<removethis@myrealbox.com> wrote:

>Jep, jeg har også efterhånden lagt en 200.000 kr. der uden nogen som helst
>problemer.

....men det havde du vel næppe, hvis du fra start var blevet udsat for
problemer a la dem Bruus har været udsat for. Det er jo ikke
usædvanligt, at storkunder nyder større opmærksomhed end småkunder.

Lars

Deaster (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 27-05-02 09:52

lcj@wanadoo.dk wrote:
> On Mon, 27 May 2002 08:30:25 +0200, "Deaster"
> <removethis@myrealbox.com> wrote:
>
>> Jep, jeg har også efterhånden lagt en 200.000 kr. der uden nogen som
>> helst problemer.
>
> ...men det havde du vel næppe, hvis du fra start var blevet udsat for
> problemer a la dem Bruus har været udsat for. Det er jo ikke
> usædvanligt, at storkunder nyder større opmærksomhed end småkunder.

Jo men jeg har jo ikke handle for 200 K på en gang så op til de første 50-60
K har jeg jo ikke været speciel storkunde, og jeg har såmænd også handlet
der en del privat.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk





Thomas Alexander Fre~ (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Alexander Fre~


Dato : 27-05-02 10:15

lcj@wanadoo.dk wrote:

> On Mon, 27 May 2002 08:30:25 +0200, "Deaster"
> <removethis@myrealbox.com> wrote:
>
>>Jep, jeg har også efterhånden lagt en 200.000 kr. der uden
>>nogen som helst problemer.
>
> ...men det havde du vel næppe, hvis du fra start var blevet
> udsat for problemer a la dem Bruus har været udsat for. Det er
> jo ikke usædvanligt, at storkunder nyder større opmærksomhed
> end småkunder.
<snip>

Så skal de sandelig også lægge mere end 200K om året...

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
Registered Linux user #168164, http://counter.li.org
http://www.usenet.dk/netikette - på forhånd tak.
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Esben (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Esben


Dato : 27-05-02 11:52


"Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3cf1f8ff$0$58753$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > ...men det havde du vel næppe, hvis du fra start var blevet
> > udsat for problemer a la dem Bruus har været udsat for. Det er
> > jo ikke usædvanligt, at storkunder nyder større opmærksomhed
> > end småkunder.
> <snip>
>
> Så skal de sandelig også lægge mere end 200K om året...

Det kommer da an på butikkens forretningsområde.

--
Esben



Bjarne Wichmann Pete~ (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Bjarne Wichmann Pete~


Dato : 27-05-02 17:04

Kent Oldhøj wrote:

>> I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER OG
>> BEDRAGER JER.
> Sidst jeg tjekkede havde jeg lagt over 65.000,- kr. i den butik.
> Enkelte varer har været lidt længere undervejs end lovet, en enkelt
> harddisk gik i stykker efter 7 måneder, men blev byttet uden
> problemer.
> Ellers altid tip-top service og lave priser.

Lad mig gætte, du er aldrig blevet vækket en højhellig 1. maj af en ganske
ubehagelige direktør/ejer eller hvad han nu var/er, fordi du har mailet dem
at du egentlig gerne ville fixet den splinternye defekte brænder de lige
havde haft ind til reperation uden at de har lave noget som helst ved den
ud over at bonne dig for 200,-.

Og i den korte, bizare og ganske ubehagelige telefonsamtale når du at blive
truet med bål og brand, advokater og sagsanlæg hvis du nogensinde ytrede
dig offentligt om dine uheldige erfaringer med firmaet. Samtidigt bliver du
informeret om at hvis du gør alvor om at gå til forbrugerklagenævet, vil de
på ingen måde føle sig forpligtet at efterfølge en afgørelse fra dem. Og
*hvis* de i sidste ende skulle have din defekte brænder ind igen vil de
forlange at få *hele* din computer med ind også og der kunne nemt gå 3 mdr
inden du vil se din computer igen.

Det har du ikke oplevet, vel?

Bjarne

Klaus G. (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 27-05-02 17:51

> Det har du ikke oplevet, vel?
>
En af mine kammerater fik afvide af ITB at hvis han klager til
forbrugerklagenævnet, så vil de strække sagen så meget som muligt, hvilket
ville ende med at garentien ville være overskredet, og han så ikke ville få
noget ud af den RMA...


--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com



Kent Oldhøj (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Kent Oldhøj


Dato : 27-05-02 20:32

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev....

> En af mine kammerater fik afvide af ITB at hvis han klager til
> forbrugerklagenævnet, så vil de strække sagen så meget som
> muligt, hvilket ville ende med at garentien ville være
> overskredet, og han så ikke ville få noget ud af den RMA...

Og alle normalt tænkende mennesker ved jo at sådan fungerer garantier
ikke.

IT-Butikken er det eneste sted jeg har handlet, som sender en mail
til mig 2 måneder før en garanti udløber og spørger om jeg fortsat er
tilfreds med produktet, for ellers er det ved at være sidste udkald.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Søren (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 27-05-02 23:02

>
> IT-Butikken er det eneste sted jeg har handlet, som sender en mail
> til mig 2 måneder før en garanti udløber og spørger om jeg fortsat er
> tilfreds med produktet, for ellers er det ved at være sidste udkald.

Smarte bonde fangere, var min første indskydelse til den de sendte mig.

Mvh Søren



Kent Oldhøj (28-05-2002)
Kommentar
Fra : Kent Oldhøj


Dato : 28-05-02 05:32

"Søren" <briskat@get2net.dk> skrev....

>> IT-Butikken er det eneste sted jeg har handlet, som sender en
>> mail til mig 2 måneder før en garanti udløber og spørger om jeg
>> fortsat er tilfreds med produktet, for ellers er det ved at
>> være sidste udkald.
> Smarte bonde fangere, var min første indskydelse til den de
> sendte mig.

Så du følte en uimodståelig trang til at sende dem en blanko check,
eller hvordan?

Jeg har svært ved at se hvordan det kan være bondefangeri at gøre
opmærksom på at en garanti snart udløber, så hvis man vil have sit
produkt byttet på garantien skal det være snart.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Simon Walther-Larsen (28-05-2002)
Kommentar
Fra : Simon Walther-Larsen


Dato : 28-05-02 08:35

On Mon, 27 May 2002 19:32:11 GMT, "Kent Oldhøj" <news@oldhoj.dk>
wrote:

>
>IT-Butikken er det eneste sted jeg har handlet, som sender en mail
>til mig 2 måneder før en garanti udløber og spørger om jeg fortsat er
>tilfreds med produktet, for ellers er det ved at være sidste udkald.

Yeps - Jeg modtog d. 18. april sådan en mail vedr. min LiteOn 12/10/32
CD-RW.
I går aftes gik den i udu, og jeg er efter denne tråd ganske spændt på
behandlingstiden ved IT-Butikken :)

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Klaus G. (28-05-2002)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 28-05-02 07:42

> IT-Butikken er det eneste sted jeg har handlet, som sender en mail
> til mig 2 måneder før en garanti udløber og spørger om jeg fortsat er
> tilfreds med produktet, for ellers er det ved at være sidste udkald.
>
Det har jeg aldrig prøvet før, har mine kammerater heller ikk


--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com



Kent Oldhøj (28-05-2002)
Kommentar
Fra : Kent Oldhøj


Dato : 28-05-02 17:51

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev....

> Det har jeg aldrig prøvet før, har mine kammerater heller ikk

Ja i mine ører lyder det som om du lever i et parallelt univers som
udelukkende har denne NG tilfældes med dette univers

Men jeg er ihvertfald glad for IT-Butikken i mit univers, og du er
tilsyneladende det modsatte i dit univers. Nærmere kommer vi det nok
ikke.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Kenneth Olsen (28-05-2002)
Kommentar
Fra : Kenneth Olsen


Dato : 28-05-02 22:28

Klaus G. skrev:
>
> > IT-Butikken er det eneste sted jeg har handlet, som sender en mail
> > til mig 2 måneder før en garanti udløber og spørger om jeg fortsat er
> > tilfreds med produktet, for ellers er det ved at være sidste udkald.
> >
> Det har jeg aldrig prøvet før, har mine kammerater heller ikk

Jeg har igennem de sidste år brugt IT butikken, til langt de fleste edb
køb jeg har gjort, og får mailen om at garantien er ved at udløbe, selv
på en stak cd lommer...
Jeg har aldrig haft nogle problemer med firmaet, og anbefaler det til
alle der spørger mig...

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
Den danske Aldi direktør udtaler: "I mange af de etablerede
butikker med computerudstyr får du svar i øst, når du spørger i vest,
og det kan mange af vores medarbejdere klare mindst lige så godt"

Kent Oldhøj (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Kent Oldhøj


Dato : 27-05-02 20:27

Bjarne Wichmann Petersen <nospam.nospam@mekanix.dk> skrev....

>> Ellers altid tip-top service og lave priser.
>
> Lad mig gætte, du er aldrig blevet vækket en højhellig 1. maj af
> en ganske ubehagelige direktør/ejer eller hvad han nu var/er,
> fordi du har mailet dem at du egentlig gerne ville fixet den
> splinternye defekte brænder de lige havde haft ind til
> reperation uden at de har lave noget som helst ved den ud over
> at bonne dig for 200,-.

Nej, det har jeg aldrig oplevet. Og jeg kommer heller aldrig til at
opleve det. Dels er jeg omhyggelig med mit valg af
forretningspartnere, dels forstår jeg kunsten at opføre mig så jeg
oftest opnår det jeg ønsker.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Jesper Nielsen (29-05-2002)
Kommentar
Fra : Jesper Nielsen


Dato : 29-05-02 07:26


"Kent Oldhøj" <news@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns921BDA43839A8KENTOLDHOJ@212.54.64.135...
>
> Nej, det har jeg aldrig oplevet. Og jeg kommer heller aldrig til at
> opleve det. Dels er jeg omhyggelig med mit valg af
> forretningspartnere, dels forstår jeg kunsten at opføre mig så jeg
> oftest opnår det jeg ønsker.
>
HØRT!
Og der er altså nogen, der ikke behersker denne kunst.
Personligt kan jeg få folk til at stå på hænder for mig.
Bare man er venlig og tålmodig nok!

Mvh
--
Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger



Deaster (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 27-05-02 07:39

"H.C. "HUB" Bruus" <nice1@it.dk> skrev i en meddelelse
news:acrl32$73n$1@news.cybercity.dk...
> Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER OG
> BEDRAGER JER.
>
> Jeg har købt et grafikkort hos IT-Butikken.dk et AOpen Geforce2 Titanium.
> Det gik i stykker efter 3 uger. Det holdt ganske enkelt op med at virke.

> satte jeg mit TNT2 i, det fungerede naturligvis fint hvilket tyder på at
det
> er kortet den er gal med.

Hmmm, det kunne jo også sagtens være din PSU eller din Agp port som ikke
kunne levere strøm nok.



--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk



H.C. Bruus VACC-DK (27-05-2002)
Kommentar
Fra : H.C. Bruus VACC-DK


Dato : 27-05-02 13:07

Arj. AOpen HQ08 300W.

--
Greetings and regards,
H.C. Bruus
DK-VACC http://www.vacc.dk




"Deaster" <removethis@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
news:acskbo$ske$1@sunsite.dk...
> "H.C. "HUB" Bruus" <nice1@it.dk> skrev i en meddelelse
> news:acrl32$73n$1@news.cybercity.dk...
> > Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER
OG
> > BEDRAGER JER.
> >
> > Jeg har købt et grafikkort hos IT-Butikken.dk et AOpen Geforce2
Titanium.
> > Det gik i stykker efter 3 uger. Det holdt ganske enkelt op med at virke.
> Så
> > satte jeg mit TNT2 i, det fungerede naturligvis fint hvilket tyder på at
> det
> > er kortet den er gal med.
>
> Hmmm, det kunne jo også sagtens være din PSU eller din Agp port som ikke
> kunne levere strøm nok.
>
>
>
> --
> Mvh Jesper (Deaster)
> På usenet repræsenterer jeg mig
> selv og ikke Microsoft.
> Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk
>
>



Deaster (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 27-05-02 13:36

H.C. Bruus VACC-DK wrote:
> Arj. AOpen HQ08 300W.

Tjaa, min Zitech 300 W blev da skiftet ud da jeg fik ny pc'er.


--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk





H.C. Bruus VACC-DK (27-05-2002)
Kommentar
Fra : H.C. Bruus VACC-DK


Dato : 27-05-02 13:10

Foruden at jeg fik en kernel32.dll fejl da fejlen opstod. Efter jeg klikkede
reset så virkede kortet bare ikke. Mit TNT2 virker upåklageligt.

--
Greetings and regards,
H.C. Bruus
DK-VACC http://www.vacc.dk




"Deaster" <removethis@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
news:acskbo$ske$1@sunsite.dk...
> "H.C. "HUB" Bruus" <nice1@it.dk> skrev i en meddelelse
> news:acrl32$73n$1@news.cybercity.dk...
> > Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER
OG
> > BEDRAGER JER.
> >
> > Jeg har købt et grafikkort hos IT-Butikken.dk et AOpen Geforce2
Titanium.
> > Det gik i stykker efter 3 uger. Det holdt ganske enkelt op med at virke.
> Så
> > satte jeg mit TNT2 i, det fungerede naturligvis fint hvilket tyder på at
> det
> > er kortet den er gal med.
>
> Hmmm, det kunne jo også sagtens være din PSU eller din Agp port som ikke
> kunne levere strøm nok.
>
>
>
> --
> Mvh Jesper (Deaster)
> På usenet repræsenterer jeg mig
> selv og ikke Microsoft.
> Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk
>
>



Svend Tveskæg (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Svend Tveskæg


Dato : 27-05-02 08:54

On Sun, 26 May 2002 23:49:29 +0200, "H.C. \"HUB\" Bruus" <nice1@it.dk>
wrote:

>Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER OG
>BEDRAGER JER.
>
>Jeg har købt et grafikkort hos IT-Butikken.dk et AOpen Geforce2 Titanium.
>Det gik i stykker efter 3 uger. Det holdt ganske enkelt op med at virke. Så
>satte jeg mit TNT2 i, det fungerede naturligvis fint hvilket tyder på at det
>er kortet den er gal med. Jeg sendte mig grafikkort tilbage til ITB, som jeg
>også havde gjort med mit motherboard 2 gange i træk fordi det heller ikke
>ville fungere til at starte med. (Jeg skulle forøvrigt vente i 8 uger for at
>få mit motherboard igen, ved at køre op til deres hovedkvarter og trampe i
>klaveret). Men det var i efteråret. Nu er det snart 4 måneder siden jeg
>sendte mit grafikkort tilbage til ITB, og jeg fik det tilbage igen 3 uger
>efter med et gebyr på 200,- fordi de ikke fandt nogen fejl på det. Jeg havde
>ikke mulighed for at hente min pakke på posthuset, så den blev sendt tilbage
>til ITB 10 dage senere og jeg kontaktede dem og forklarede, de sagde at det
>var OK at jeg bad om mit kort sidst på måneden. Jeg ringede så og bad om mit
>kort, og så sagde en "Rune" at han ville kigge efter pakken. Efter
>adskillige mails og telefonopkald har jeg stadig ikke fået mit kort igen, og
>nu har jeg sendt endnu en klageformular hvor jeg SKARPT har gjort opmærksom
>på at jeg vil have mit kort igen, ellers er det 1.200 kr. ud af vinduet og
>jeg sidder med mit gamle TNT2 igen. Jeg handler ALDRIG dér igen, og jeg vil
>på det skarpeste fraråde ALLE at købe dér, for enten er jeres vare defekt
>eller også får i ikke den reparerede vare retur når det nu er.


Hvorfor har du tid til at køre til deres hovedsæde mens du ikke har
tid til at køre ned på det lokale posthus?

Klaus G. (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 27-05-02 17:53

> Hvorfor har du tid til at køre til deres hovedsæde mens du ikke har
> tid til at køre ned på det lokale posthus?

I tidligere indlæg/svar står der han var i udlandet...


-
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com



Jeppe Seidelin Dam (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Jeppe Seidelin Dam


Dato : 27-05-02 08:57

> AOpen Geforce2 Titanium.
> Det gik i stykker efter 3 uger.

Måske. Det kan være andet i computeren, der har været skyld i
fejlen. Testede du det i en anden computer?

mvh
Jeppe Seidelin Dam


Bjarne Hansen (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Bjarne Hansen


Dato : 27-05-02 09:08


"H.C. "HUB" Bruus" <nice1@it.dk> skrev i en meddelelse
news:acrl32$73n$1@news.cybercity.dk...
> Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER OG
> BEDRAGER JER.
----------------------------------------------------------------------------
Må vi så lige bede om kammertonen!!!

Bjarne




Thomas Strøm Larsen (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Strøm Larsen


Dato : 27-05-02 09:18

diiiiiiiing

Mvh
Thomas

"Bjarne Hansen" <bjarne.inger@post.tele.dk> wrote in message
news:3cf1e923$0$70379$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "H.C. "HUB" Bruus" <nice1@it.dk> skrev i en meddelelse
> news:acrl32$73n$1@news.cybercity.dk...
> > Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER
OG
> > BEDRAGER JER.
> --------------------------------------------------------------------------
--
> Må vi så lige bede om kammertonen!!!
>
> Bjarne
>
>
>



\(: MarlboroMan :\) (27-05-2002)
Kommentar
Fra : \(: MarlboroMan :\)


Dato : 27-05-02 11:59


"H.C. "HUB" Bruus" <nice1@it.dk> skrev i en meddelelse
news:acrl32$73n$1@news.cybercity.dk...
> Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER OG
> BEDRAGER JER.

Jeg forstår udemærket din bitterhed, men kunne du ikke godt beherske dit
sprog lidt!?

/Kenneth



H.C. Bruus VACC-DK (27-05-2002)
Kommentar
Fra : H.C. Bruus VACC-DK


Dato : 27-05-02 13:08

Jojo selvfølgelig - Men nu skrev jeg jo også indlægget mens jeg var
temmelig ophidset Jeg plejer naturligvis aldrig at gøre sådan noget :o$.

--
Greetings and regards,
H.C. Bruus
DK-VACC http://www.vacc.dk




"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3cf21132$0$58748$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "H.C. "HUB" Bruus" <nice1@it.dk> skrev i en meddelelse
> news:acrl32$73n$1@news.cybercity.dk...
> > Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER
OG
> > BEDRAGER JER.
>
> Jeg forstår udemærket din bitterhed, men kunne du ikke godt beherske dit
> sprog lidt!?
>
> /Kenneth
>
>



flemsus (27-05-2002)
Kommentar
Fra : flemsus


Dato : 27-05-02 14:56

Jeg mener at huske at IT biksen har været oppe at vende før og det var
heller ikke for noget godt. Har prøvet det samme som dig bare med en skærm,
så du er ikke den eneste der ikke handler der mere.
Mvh. Flemming Sørensen



Flemming Joensson (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Flemming Joensson


Dato : 27-05-02 18:49

"flemsus" <flemsus@hotmail.com> wrote in
news:actduf$evd$1@sunsite.dk:

> Jeg mener at huske at IT biksen har været oppe at vende før og det
> var heller ikke for noget godt. Har prøvet det samme som dig bare
> med en skærm, så du er ikke den eneste der ikke handler der mere.
> Mvh. Flemming Sørensen

Tjah jeg har handlet der som både privat og i firmaøjemed.

De gange jeg har handlet der som privatperson er alt forløbet som det
skulle, men de gange (det blev til to forsøg inden jeg opgav ITB i
forretningsøjemed) jeg har handlet der i forretningsøjemed der gjorde
de begge gangene det at fjerne én af varerne fra ordren (idet den var
udgået) på trods af at den stadig stod som en vare man kunne bestille i
deres online butik og på trods af jeg havde modtaget ordrebekræftigelse
med leveringsdatoer osv. Da datoen nærmede sig og blev overskredet med
10 dage hørte jeg intet fra dem, men jeg kunne gå ind på ordrestatus og
se at den ene vare som var i ordrebekræftigelsesmailen ikke var på
statussiden, men alligevel var totalbeløbet uændret. Efterfølgende
sender de varerne (på nær den ene ting) og hæver det fulde beløb. Det
er så op til (mig/firmaet) selv at opdage dette og rette henvendelse
til ITB's økonomiafdeling som godt var klar over problemet og
som til deres ros, efterfølgende var hurtige til at tilbageføre
beløbet. Men at det sker to gange for mig på to ordrer undrede jeg mig
meget over og kontaktede dem for at høre om det kunne skyldes en fejl i
deres systemer. Forklaringen jeg fik var at der begge gangene var sket
det at varen var udgået fra deres 1. leverandør (den som priserne på
deres hjemmeside passede med), og at den derfor blev fjernet fra ordren
- jeg spurgte så (idet det drejede sig om en 30.000 kr. ordre) om ikke
de par hundrede kroner de måske havde tabt ved at bestille fra en anden
leverandør kunne have betalt sig frem for at miste det firma jeg er
indkøber for som kunde sagde han jo og tilbød at skaffe varen (fin
service bare lidt for sent). Jeg spurgte osse om ikke det var en fejl
at varen blot forsvandt fra statussiden mens at beløbet forblev det
samme, men det var det ikke. Men han gav mig ret i at det kunne opleves
som uhensigtsmæssigt...

Jeg kunne så være én uheldig kunde, men ½ år senere oprettede to af
mine bekendte et firma og skulle indkøbe nogle småting til en PC. Og de
oplevede præcis det samme, og har nu også opgivet itb som leverandør.

Alt i alt blev det til at jeg opgav itbutikken både privat og i
firmaregi, istedet bruger jeg midtdata (til firma og privat) og shg
(kun privat).

Flemming

Claus Nygaard-Peders~ (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Claus Nygaard-Peders~


Dato : 27-05-02 16:16

"H.C. Bruus VACC-DK" <nice1@it.dk> skrev i en meddelelse
news:act7c8$21h0$1@news.cybercity.dk...
> Jojo selvfølgelig - Men nu skrev jeg jo også indlægget mens jeg var
> temmelig ophidset Jeg plejer naturligvis aldrig at gøre sådan noget
:o$.

Et rigtig godt bevis på at man bør tælle til ti og overveje tingene endnu
engang inden man fylder usenet med sådan noget bræk.

At du er utilfreds er én ting, men at latterliggøre dig selv på den måde er
en ganske anden og det er efter min mening total unødvendig.

Claus



René Jensen (27-05-2002)
Kommentar
Fra : René Jensen


Dato : 27-05-02 18:59

"H.C. \"HUB\" Bruus" wrote:
> Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER OG
> BEDRAGER JER.

Og hvilket belæg har du for den udtagelse? -Så vidt jeg kan læse af dit
indlæg, så er det næppe nok til at kunne komme med sådan en udtagelse.
Ja vidst føler du dig snydt, men hvis alle begyndte at kæfte sådan op,
så snart de ikke lige fik hvad de forventede, så tror er nu at der var
mange steder man, som forbruger, ikke bør handle hos, fordi nogen mente
at man ført bag lyset.

> Jeg handler ALDRIG dér igen, og jeg vil på det skarpeste fraråde ALLE
> at købe dér, for enten er jeres vare defekt eller også får i ikke den
> reparerede vare retur når det nu er.

Igen ... hvad har du belæg for at give sådan en udtagelse? -Personligt
har jeg handlet hos ITButikken flere gange, og har da selv haft tre
retur-sager, som alle er blevet håndteret problemfrit - dog med ca. en
måneds ventetid på en enkel pga. problemer leverence fra producenten
(Asus), men ellers har jeg kun gode erfaringer med at handle hos
ITButikken.
Det kan godt være at du ikke ønsker at handle hos ITButikken mere, men
jeg har ikke noget imod at handle hos dem mere. IMO så er det ret ofte
har høre folk pive, så snart det mindste går dem imod. Skal man beklage
sig offentligt (læs internettet f.eks.), så gør dog det mindste at
skrive et indlæg med mere saglig indhold i stedet for sådan en omgang
latterlig jysk venstre-hånds parallelparkering ...

Udfra dit indlæg, kan jeg forstå at du selvf. har prøvet tjekket dit
hardware, men efter min overbevisning, så har du ikke lave ordentligt
test af det grafikkort, som du mener at være defekt. Du nævner intet om
hvorvidt du har testet grafikkortet i en anden computer, du nævner intet
om du har installeret nyeste chipset drivere (i tilfælde af motherboard
med VIA chipset), nyeste grafikkortsdrivere fra producenten eller
nVidia's reference drivers samt en total installation af dit
styresystem. Endvidere skriver du intet om grafikkortet ikke engang
ville vise teksten fra POST eller om det kun er i dit styresystem den er
gal med.

Der har tidligere været en del, som dig, der har bitch'et over
ITButikken, den sidste jeg husker var en nordmand, som ganske uden
fornuft havde sendt en returvare tilbage, men klagede over at han selv
skulle betale for fragten fra Oslo til Viborg (eller hvor nu ITButikken
ligger). Nordmanden havde undret sig over hvorfor han skulle sende den
hele vejen til Danmark, i stedet for at forhøre sig om han ikke kunne
nøjes med at sende den til ITButikkens fragtkontor i Oslo. Det viser sig
senere at ITButikken rent faktisk havde henvist til deres fragtkontor i
Oslo, da han fik sin email omkring retur af varer. -Man kan så
diskuterer om hvorvidt hjernen var lagt på hylden da han sendte sin
returvare tilbage til ITButikken.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

H.C. Bruus VACC-DK (27-05-2002)
Kommentar
Fra : H.C. Bruus VACC-DK


Dato : 27-05-02 20:59

Det eneste jeg vil svare på det dér, er at jeg er glad for at se at jeg ikke
er den eneste som har dårlige erfaringer med nedenstående forretning. Det
siger vist alt. Tak til alle som også delte deres negative oplevelser med
ITB. Hvis i evt. kan anbefale en anden god forhandler så er i mere end
velkomne til at maile mig

--
Greetings and regards,
H.C. Bruus
DK-VACC http://www.vacc.dk




"René Jensen" <rene.jensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3CF273F0.99AE2638@adslhome.dk...
> "H.C. \"HUB\" Bruus" wrote:
> > Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER
OG
> > BEDRAGER JER.
>
> Og hvilket belæg har du for den udtagelse? -Så vidt jeg kan læse af dit
> indlæg, så er det næppe nok til at kunne komme med sådan en udtagelse.
> Ja vidst føler du dig snydt, men hvis alle begyndte at kæfte sådan op,
> så snart de ikke lige fik hvad de forventede, så tror er nu at der var
> mange steder man, som forbruger, ikke bør handle hos, fordi nogen mente
> at man ført bag lyset.
>
> > Jeg handler ALDRIG dér igen, og jeg vil på det skarpeste fraråde ALLE
> > at købe dér, for enten er jeres vare defekt eller også får i ikke den
> > reparerede vare retur når det nu er.
>
> Igen ... hvad har du belæg for at give sådan en udtagelse? -Personligt
> har jeg handlet hos ITButikken flere gange, og har da selv haft tre
> retur-sager, som alle er blevet håndteret problemfrit - dog med ca. en
> måneds ventetid på en enkel pga. problemer leverence fra producenten
> (Asus), men ellers har jeg kun gode erfaringer med at handle hos
> ITButikken.
> Det kan godt være at du ikke ønsker at handle hos ITButikken mere, men
> jeg har ikke noget imod at handle hos dem mere. IMO så er det ret ofte
> har høre folk pive, så snart det mindste går dem imod. Skal man beklage
> sig offentligt (læs internettet f.eks.), så gør dog det mindste at
> skrive et indlæg med mere saglig indhold i stedet for sådan en omgang
> latterlig jysk venstre-hånds parallelparkering ...
>
> Udfra dit indlæg, kan jeg forstå at du selvf. har prøvet tjekket dit
> hardware, men efter min overbevisning, så har du ikke lave ordentligt
> test af det grafikkort, som du mener at være defekt. Du nævner intet om
> hvorvidt du har testet grafikkortet i en anden computer, du nævner intet
> om du har installeret nyeste chipset drivere (i tilfælde af motherboard
> med VIA chipset), nyeste grafikkortsdrivere fra producenten eller
> nVidia's reference drivers samt en total installation af dit
> styresystem. Endvidere skriver du intet om grafikkortet ikke engang
> ville vise teksten fra POST eller om det kun er i dit styresystem den er
> gal med.
>
> Der har tidligere været en del, som dig, der har bitch'et over
> ITButikken, den sidste jeg husker var en nordmand, som ganske uden
> fornuft havde sendt en returvare tilbage, men klagede over at han selv
> skulle betale for fragten fra Oslo til Viborg (eller hvor nu ITButikken
> ligger). Nordmanden havde undret sig over hvorfor han skulle sende den
> hele vejen til Danmark, i stedet for at forhøre sig om han ikke kunne
> nøjes med at sende den til ITButikkens fragtkontor i Oslo. Det viser sig
> senere at ITButikken rent faktisk havde henvist til deres fragtkontor i
> Oslo, da han fik sin email omkring retur af varer. -Man kan så
> diskuterer om hvorvidt hjernen var lagt på hylden da han sendte sin
> returvare tilbage til ITButikken.
>
> --
> Med venlig hilsen,
> René Jensen
>
> Once a upon a time a wise man said to me:
> "I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
> for something better"



H.C. Bruus VACC-DK (28-05-2002)
Kommentar
Fra : H.C. Bruus VACC-DK


Dato : 28-05-02 12:08

Jeg har lige modtaget en mail fra IT-Butikken og langt om længe skriver de
at de har fundet min pakke og at de sender den idag. Så nu har jeg den nok i
morgen
Det betaler sig tydeligvis at udtrykke sig lidt skarpt vha. en klageformular
LOL

--
Greetings and regards,
H.C. Bruus
DK-VACC http://www.vacc.dk




"H.C. "HUB" Bruus" <nice1@it.dk> skrev i en meddelelse
news:acrl32$73n$1@news.cybercity.dk...
> Hej allesammen. I SKAL ALDRIG KØBE NOGET HOS IT-BUTIKKEN.DK - DE SNYDER OG
> BEDRAGER JER.
>
> Jeg har købt et grafikkort hos IT-Butikken.dk et AOpen Geforce2 Titanium.
> Det gik i stykker efter 3 uger. Det holdt ganske enkelt op med at virke.

> satte jeg mit TNT2 i, det fungerede naturligvis fint hvilket tyder på at
det
> er kortet den er gal med. Jeg sendte mig grafikkort tilbage til ITB, som
jeg
> også havde gjort med mit motherboard 2 gange i træk fordi det heller ikke
> ville fungere til at starte med. (Jeg skulle forøvrigt vente i 8 uger for
at
> få mit motherboard igen, ved at køre op til deres hovedkvarter og trampe i
> klaveret). Men det var i efteråret. Nu er det snart 4 måneder siden jeg
> sendte mit grafikkort tilbage til ITB, og jeg fik det tilbage igen 3 uger
> efter med et gebyr på 200,- fordi de ikke fandt nogen fejl på det. Jeg
havde
> ikke mulighed for at hente min pakke på posthuset, så den blev sendt
tilbage
> til ITB 10 dage senere og jeg kontaktede dem og forklarede, de sagde at
det
> var OK at jeg bad om mit kort sidst på måneden. Jeg ringede så og bad om
mit
> kort, og så sagde en "Rune" at han ville kigge efter pakken. Efter
> adskillige mails og telefonopkald har jeg stadig ikke fået mit kort igen,
og
> nu har jeg sendt endnu en klageformular hvor jeg SKARPT har gjort
opmærksom
> på at jeg vil have mit kort igen, ellers er det 1.200 kr. ud af vinduet og
> jeg sidder med mit gamle TNT2 igen. Jeg handler ALDRIG dér igen, og jeg
vil
> på det skarpeste fraråde ALLE at købe dér, for enten er jeres vare defekt
> eller også får i ikke den reparerede vare retur når det nu er.
>
> --
> Greetings and regards,
> H.C. Bruus
> DK-VACC http://www.vacc.dk
>
>
>
>
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste