Bygkorn
Fra : René Haagen

Dato : 26-05-02 20:08

Jeg har haft bygkorn nu i snart et år, og vil gerne vide om der er en måde
at få det til at holde op på

René

Fra : Miss T

Dato : 28-05-02 05:09

> Jeg har haft bygkorn nu i snart et år, og vil gerne vide om der er en måde
> at få det til at holde op på
>
> René

Hej René

Jeg har også døjet meget med bygkorn. Jeg fandt ud af, at det var fordi jeg
havde langt pandehår, som gik ned i øjnene. Jeg "fjernede" så mit pandehår
og har ikke døjet med det siden.

Ellers har jeg ingen forslag

Fra : René Haagen

Dato : 27-05-02 20:26

> [...]
jeg
> havde langt pandehår, som gik ned i øjnene. Jeg "fjernede" så mit pandehår

tak Miss T

Men prøv lige at se mit hår...

www.haagen.dk/images/smukting.jpg

Fra : Niels

Dato : 28-05-02 07:41

Har du prøvet en øjenlæge ?

Hilsen Niels

Fra : René Haagen

Dato : 28-05-02 14:41

> Har du prøvet en øjenlæge ?
>
> Hilsen Niels

Ja han har heller ikke svaret...

René

Fra : MalgréTout

Dato : 01-06-02 18:55

"René Haagen" <rene@haagen.dk> skrev i en meddelelse news:uNLI8.28410$4f4.986063@news000.worldonline.dk...

> Ja han har heller ikke svaret...
>
> René

Dette er absolut uvidenskabeligt.... men den måde jeg selv
fik mit genstridige bygkorn til at forsvinde - også efter at
øjenlægen havde forsøgt ihærdigt.

Jeg "duppede" det een gang dagligt med en REN vatpind, som var dyppet
i en blanding af RENT VAND og Molkosan.

Normalt bruger man blandingsforholdet 1:4 vand/Molkosan udvortes,
men jeg vil tro jeg har blandet lidt mere vand i for at sikre
at det ikke svier/ætser.

Molkosan er ostevalle og regenerende ved sårbehandling.

--

Venlig hilsen
MalgréTout

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 01-06-02 19:38

"MalgréTout" wrote:

> Molkosan er ostevalle og regenerende ved sårbehandling.

Og det har du fået / købt hvor ?

Kan nok bruge det, men i den modsatte ende..

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Poul Christensen

Dato : 01-06-02 20:10

"Erik G. Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3CF9149B.F2090F96@post1.tele.dk...

> Og det har du fået / købt hvor ?

Prøv at se: helsetemplet.com

PoulC
poulc@ofir.dk

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 01-06-02 20:16

Poul Christensen wrote:

> Prøv at se: helsetemplet.com

google svarer :
Beklager, der er ingen , oplysninger om denne URL helsetemplet.com

Fra : Poul Christensen

Dato : 01-06-02 21:04

"Erik G. Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3CF91D6B.E3905A17@post1.tele.dk...

> google svarer :
> Beklager, der er ingen , oplysninger om denne URL helsetemplet.com

En googlesøgning på Molkosan leder dig til

http://www.helsetemplet.dk/Produkter/Bioforce/molkosan.htm

efterfølgende har helsetemplet fået ny URL: helsetemplet.com

håber du finder det.

PoulC
poulc@ofir.dk

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 01-06-02 21:51

Hej

Molkosan er også godt at gurgle i, når man har ondt i halsen. Kan bruges til
mange ting - både udvortes og indvortes.
Kan købes i Matas og vist også på apoteket.

VH Birgitte

Fra : MalgréTout

Dato : 02-06-02 08:57

> Og det har du fået / købt hvor ?
> Kan nok bruge det, men i den modsatte ende..

Hvilket det nok vil være særdeles velegnet til.
Men..... læs blandingsforholdet på flasken, så du
ikke risikerer at ætse. (En af mine venner dryppede næse med
ufortyndet Molkosan - og han sagde det ikke var rart)
Fortyndet - så hverken svier eller ætser det.

Det kan købes mange, mange steder - og når du ser det,
så kan du sikekert huske at du har set det før - uden at vide noget
om dets almene regenerende "kræfter".

Jeg køber det hos Matas, på apoteket eller i helsekost forretninger.

Jeg har haft en fordøjelse, som ikke rigtigt ville fungere - også her
er Molkosan et godt valg. Jeg drikker et stoort glas VAND med
en teskefuld Molkosan om morgenen - og det er virkelig saliggørende.
Ikke af een gang - men hen ad vejen.
Det genopretter balancen i de vitale bakteriekulturer i tarmkanalen - så deee

Det virker også mod svampeinfektion..... fodsvamp og svamp
i skeden eller andre steder. Lyder det voluminøst ??, så prøv dig
frem..... her i huset bliver jeg "buuet", når mit førstevalg er Molkosan,
de har simpelthen hørt for mange gange, at det virker på snart det ene,
og snart det andet )
Min selector er, at det som kan påvirkes af desinfektion og af
fordøjelsesystemet, det vil også kunne fremmes af Molkosan.

Fra : Miss T

Dato : 29-05-02 08:23

KLIP
"> Men prøv lige at se mit hår...

> www.haagen.dk/images/smukting.jpg

Ja det kan jeg godt se, det er i hvert fald IKKE det ;) Men det var da et
forsøg værd ;)

Fra : Niels

Dato : 29-05-02 04:48

Har du prøvet diverse øjendråber - Fucithalmic og lignende??

Jeg har selv døjet meget med bygkorn. Man kan blive ved med at smitte sig
selv - især hvis man ikke er ekstremt påpasselig med hygiejenen. Man kan let
overføre betændelsen fra det ene øje til det andet i en uendelighed.