Er Kingston RAM OK ?
Fra : Per Vinther

Dato : 26-05-02 19:28

Skal bruge mere RAM,
DDR SD-type.
Har nogle erfaringer med Kingston i denne kategori ?

Per

Fra : Martin K

Dato : 26-05-02 21:00

Per Vinther wrote:
> Skal bruge mere RAM,
> DDR SD-type.
> Har nogle erfaringer med Kingston i denne kategori ?

Jeps, har 512 Mb af slagsen i een stang... super

--
Martin K

Fra : Anders Berg

Dato : 26-05-02 22:34

"Per Vinther" <gabeladhart@yahoo.com> wrote in message

> Skal bruge mere RAM,
> DDR SD-type.
> Har nogle erfaringer med Kingston i denne kategori ?

De er kanon. Nok de bedste ram der fåes.

Fra : Kenny

Dato : 27-05-02 19:51

> Skal bruge mere RAM,
> DDR SD-type.
> Har nogle erfaringer med Kingston i denne kategori ?
>
> Per

Kingston er helt sikkert en god RAM-producent. Jeg ved ikke om der er hold i
det, men jeg kender flere der har haft problemer ved at køre med RAM fra
forskellige producenter!

Jeg har selv 3 stk Apacer blokke, men har set flere kammerater med nævnte
problem.

- kiwi