Tråde med rekursiv funktion - forum
Fra : Puk

Dato : 26-05-02 18:39

Er der nogen der kan hjælpe mig med implementering af dette
script: http://www.html.dk/scripts/asp/00015/ ? Jeg har kopieret
koderne ind på en side, og lagt databasen i samme mappe. Måske
skal der linkes til databasen, men jeg kan ikke gennemskue
hvordan. P.f.t. Puk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Astrup - HTML.~

Dato : 26-05-02 22:09

Puk wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Jeg har kopieret koderne ind på en side,
> og lagt databasen i samme mappe.

Læs om database forbindelser her:
http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion18.asp

Så vil du se at koden Server.Mappath("forum.mdb") henviser til
databasen i roden af sitet. Hvis du istedet ønsker at placere
databasen i f.eks. en mappe kaldet "cgi-bin" skal der stå
Server.Mappath("/cgi-bin/forum.mdb").

Håber det hjælper dig på vej?

Mvh
Jonas

Fra : Puk

Dato : 27-05-02 10:45

Jeg har oprettet en mappe der hedder Forum. I den ligger både
siden med koder og forum.mdb. Dermed skulle stien jo være rigtig
- eller hvad?