korsør
Fra : H.O.T

Dato : 26-05-02 18:17

Jeg skal tilbringe næste weekend i et sommerhus, ved Korsør....Hvordan er
fiskemulighederne dernede???? Har hørt lidt om ved broen.....Og hvad er der
at fange i øjeblikket, udover hornfisk

Henrik

Fra : Niller©

Dato : 28-05-02 07:51

Jeg har for nogle år tilbage , fisket et par gange på stykket lige syd for
Korsør , ved Oddemose i Korsørskov , det var et udemærket fiskeri efter
Kysttorsk som kom ind ved solnedgang.

MHV Niller©

http://home13.inet.tele.dk/neholler/

Fra : Martin Harregaard

Dato : 28-05-02 13:02

Nu ved jeg ikke om Korsørskov, er den samme som Korsør lystskov... Men der
er der mange havørred. Har haft heldet med mig en del gange nu.

Martin

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 31-05-02 16:43

Der er masser af fisk at fange ved Korsør. Halskov rev er det perfekte sted
for hornfisk, havørred og torsk. Halskov gl. færgehavn er også fin. Her
fanges fladfisk ørred og torsk.

Med venlig hilsen
Jørgen