Ang. Køb af webcam
Fra : Herbert

Dato : 26-05-02 16:50

Hey

Jeg stå og skal købe mig et webcam og jeg ved ingen ting om det. Det skal
primært bruges til webchat og må gerne være til USB.

Nogle gode bud? Vil max. bruge 400-500kr.

På forhånd tak
Herbert

Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 26-05-02 17:09

"Herbert" <Herbert007@hotmail.com_Remove> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På forhånd tak
> Herbert

> Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Marlin har tilbud på et digital kamera til 399,- der tilsluttet Pc'en kan
bruges som webcam.
Det er udstyret med 8mb ram og har en opløsning på 640x480. Det kan desuden
tage videoclip med op til 16 billeder pr sekund. Der er plads til 100
billeder på den indbygget hukommelse.
Nå ja kameraet fylder kun 1.5x5x5 cm og vejer 30g uden batterier. Kan købes
fra imorgen af.

Kammaraets hjemmeside.

www.sixpix.com

Test af kameraet
http://www.siliconvalley.com/mld/siliconvalley/business/columnists/mike_lang
berg/3177585.htm

Hygge

Søren C

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 26-05-02 17:13

"søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> billeder på den indbygget hukommelse.
> Nå ja kameraet fylder kun 1.5x5x5 cm og vejer 30g uden batterier. Kan

RETTELSE:
www.Sipixdigital.com

Fra : Herbert

Dato : 26-05-02 17:20

> desuden
> [...]

Takker, det lyder som lidt af et hit.....

/Herbert

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 26-05-02 17:24

Hermed et link til en side hvor man kan se diverse billeder taget med Sipix
Blink kameraet taget af forskellige brugere. Faktisk overraskende god
kvalitet!

http://www.firebox.com/index.html?dir=firebox&action=product&id=690&showAllI
mages=1#yourphotos

Hygge

Fra : Herbert

Dato : 26-05-02 17:34

> [...]
Sipix
> Blink kameraet taget af forskellige brugere. Faktisk overraskende god

Det ser meget lovene ud!

Takker

Fra : Arne Jørgensen

Dato : 26-05-02 21:39

"søren Christensen \(4200\)" <master.clio@12move.dk> writes:

> [...]
> billeder på den indbygget hukommelse.
> Nå ja kameraet fylder kun 1.5x5x5 cm og vejer 30g uden batterier. Kan købes

Ser spændende ud. Gad vide om det kan bringes til at du under Linux?

> Hygge
>
> Søren C

Hygge hygge

/arne
--
stud. scient. Arne Jørgensen
Kollegium 5, 2., v. 222, Universitetsparken, 8000 Århus C