Ram kombinationer til Intel D815EPFV?
Fra : Henrik H.

Dato : 26-05-02 15:32

Hej,

Jeg vil have lidt mere ram til mit system, men er lidt i tvivl om mit
motherboard kan klare det. Jeg har nu 2 x 128 mb PC133 klodser, og ønsker at
købe en 256 mb klods. På Intel's hjemmeside står flg.:

Desktop Boards D815EFV and D815EPFV have slots for three 168-pin unbuffered
Dual Inline Memory Modules (DIMMs) and can support a minimum system memory
configuration of 64 MB and a maximum configuration of 512 MB of PC-133
SDRAM. Desktop Boards D815EFV and D815EPFV support DIMM sizes of 16 MB, 32
MB, 64 MB, and 128 MB using 64-Mbit device technology and 256 MB using
128-Mbit device technology.

Betyder det, at den 256 mb klods jeg køber skal være '128-Mbit' eller er det
ligegyldigt?

På forhånd tak.

Henrik