Anbefalet kabinet til køler
Fra : Anders Lassen

Dato : 26-05-02 15:16

Passer en 80MM, 12 DB Pabst blæser til et:

Casecom KJ-6133 kabinet. Link:
http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=17555140

eller

Chieftec Dragon Black ATX m. 340 W PS. Link:
http://www.pcfokus.dk/shop/default.asp?setIng=1&productid=301

Mvh
Anders

Fra : Esben

Dato : 26-05-02 15:31

"Anders Lassen" <dsl38495@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=17555140
>
> eller
>
> Chieftec Dragon Black ATX m. 340 W PS. Link:

Mon ikke den passer til begge to?

--
Esben

Fra : René Jensen

Dato : 26-05-02 16:09

Anders Lassen wrote:
> Passer en 80MM, 12 DB Pabst blæser til et:

Uden at se på kabinetterne, så vil jeg sige ja. 80mm blæsere er standard
for kabinet - der kan komme på tale om 90mm og 120mm blæsere, men det
typisk til topmontering i kabinettet (hvis det understøtter dette).

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Klaus G.

Dato : 26-05-02 16:39

> Uden at se på kabinetterne, så vil jeg sige ja. 80mm blæsere er standard
> for kabinet - der kan komme på tale om 90mm og 120mm blæsere, men det
> typisk til topmontering i kabinettet (hvis det understøtter dette).

Måske flueknebberi, men det er nu 92mm :)

Og ja, alle 80mm blæsere er ens, dvs. samme mål, huller, osv..

Jeg har selv et Chieftech kabinet, og der er 6stk 80mm blæsere i, og 1stk.
92mm blæser i, og det er alle papst lownoice, købt ved www.studiedata.dk

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Anders Lassen

Dato : 26-05-02 16:40

Ja, men jeg tænkte også som erstatning for køleren i PSU'en :)

Mvh
Anders

Fra : Klaus G.

Dato : 26-05-02 18:35

> Ja, men jeg tænkte også som erstatning for køleren i PSU'en :)

Jeg tror du skal passe på med at udskifte din PSU køler med en blæser som
ikke giver alt for meget luft fra sig, der er jo en grund til at der er en
blæser i...

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Leony

Dato : 27-05-02 07:00

> Jeg tror du skal passe på med at udskifte din PSU køler med en blæser som
> ikke giver alt for meget luft fra sig, der er jo en grund til at der er en
> blæser i...

Det er vel ikke af betydning hvor meget luft den giver. I alle de
strømforsyninger jeg har set suger blæseren luft ud af psu'en. Det
resulterer vel i at man ikke er afhængig af køleeffekten blot at der suges
varm luft ud af psu'en.
Jeg har kørt en 250 Watts psu uden blæser i en uge uden problemer. Jeg
sørgede dog for at der var god mulighed for at komme af med den varme luft.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/