Garmin eTrex Vista
Fra : Kai Hoffmann

Dato : 26-05-02 13:02

Hejsa

Jeg er ved at købe mig en Garmin eTrex Vista. Så er jeg lidt nysgerrig.
Hvilke kort bruger andre? Hvilken software bruger andre?

--

Mvh. Kai Hoffmann
www.hoffmann.cc

Fra : Hans

Dato : 26-05-02 16:27

> Jeg er ved at købe mig en Garmin eTrex Vista. Så er jeg lidt nysgerrig.
> Hvilke kort bruger andre? Hvilken software bruger andre?

Til Vistaen kan du kun bruge Garmin's egne kort. RR og MG
Er det til PC'en kan næsten alt bruges der har gps interface via en com
port.

Hans Jensen
Ford Focus 2,0 + Garmin GPS V

N 55' 29.170
E 12' 04.665

Denne mail er scannet for virus af Norton

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 27-05-02 04:05

"Hans" <hans.jensenNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Til Vistaen kan du kun bruge Garmin's egne kort. RR og MG

Ok.

> Er det til PC'en kan næsten alt bruges der har gps interface via en com
> port.

Også hvis man vil have fat i waypoints ruter osv?