Opera .. spørgsmål..
Fra : Anders Lund

Dato : 26-05-02 12:20

Jeg har en Windows 2000 maskine, hvor jeg køre Opera 6.02, og der sker nogle
irreterende ting.

1. Ikke alle websteder vises korrekt. Dette har jeg været igennem med nogle
andre, om hjemmesider som ikke overholder HTML standarderne osv. Så her er
der ikke rigtigt mere at tale om.

2. Man kan sikkert, hvis man retter i nogle INI filer og genveje, få
browseren til at kunne køre i et flere brugers miljø. Blev rimelig skuffet,
da min bror havde alle mine indstillinger og kunne se de hjemmesider jeg
havde åbnet.

3. Har måske noget afgøre med punkt 1. Men jeg oplever en del flash
objekter, som ikke starter! De er desuden også 'forskudt', således at noget
af det som skulle være kommet inde i en boks, bliver vist et halvt
skærmbilled ved siden af.

4. Rette knapperne til, så jeg kun ser dem jeg vil se ... skal man igen ned
og rette i INI filer? I så fald er det en tilbagegang i brugervenlighed....

5. Der er også at man skal sætte maskinen til at acceptere alle 3. parts
cookies, for at få www.eksperten.dk til at auto login. Ellers skal man lige
lave en "refresh" af siden man er smuttet ind på. Jeg acceptere helst ikke
3. parts cookies.

Der er sikkert også nogle andre ting, som jeg ikke lige har husket her...
men er der nogen som har nogle løsninger til overstående?

--
Anders Lund - news@anders.adsl.dk
Message enhanced by "OE-QuoteFix" - http://home.in.tum.de/~jain/

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 27-05-02 23:44

"Anders Lund" <news@anders.adsl.dk> posting:

http://www.opera.com/support/supsearch/supsearch.cgi?options=index&name=727
http://www.philburns.com/ocpm.html

>4. Rette knapperne til, så jeg kun ser dem jeg vil se ... skal man igen ned
>og rette i INI filer?

Thjae, men det er ikke så svært.
http://www.opera.com/support/supsearch/supsearch.cgi?options=index&name=422

--
0100010001100101011101000111010001100101001000000110010101110010
0010000001100101011011100010000001110011011010010110011101101110

Fra : HowaX

Dato : 30-05-02 23:25

"Anders Lund" <news@anders.adsl.dk> wrote in message
> [...]
nogle
> andre, om hjemmesider som ikke overholder HTML standarderne osv. Så her er
Det kan opera jo sådan set ikke helt gøre for. men opera er ikke så god til
at håndtere fejl som ie er.

> [...]
noget
> af det som skulle være kommet inde i en boks, bliver vist et halvt

Det problem har jeg aldrig været ude for, det eneste problem jeg kender med
flash er at i linux lagger de af lort til, men afaik så er det ikke operas
skyld, men dem der har laver micromedia.